Saçımı at kuyruğu yapamıyorum, yarısı kısa duruyor ne yapmalıyım?

Benim saçım düz kesim ve yani görünwn bir terslik yok açık olduğunda ama tepeden at kuyruğu yaptığımda yarısı çok kısa yarısı çok uzun duruyo sanki biri saçımı kesmiş gibi yarısından. bu herkeste mi oluyor yoksa bende mi sıkıntı var anlayamadım.
Saçımı at kuyruğu yapamıyorum, yarısı kısa duruyor ne yapmalıyım?
Cevapla