Fön fırçası ile düzleştirici iyi oluyor mu?

Benim saçlarım aşırı kalın telli ve gür. Normal bir ince telli tarak ile saçlarımı düzleştirdiğim zaman istediğim sonucu elde edemiyorum. Bugün fön fırçası ile yaptım. Bu arada fön değil düzleştirici ile yapıyorum. Bu yüzden daha rahat yapayım diye ince olan fırça istiyorum. Fön fırçası ile olan etki daha iyi bir sonuç verdi. İnce fön fırçası kullanan var mı?
Fön fırçası ile düzleştirici iyi oluyor mu?
Cevapla