Evet, belirgin bir kıvırcık olamasam da duştan çıktığımda özümde kıvırcık saçlara sahibim. Küçüklüğüm daha tatlişti ama 😁 lüle lüle oyuncak bebekler gibi saçlarım vardı. Fazla nostaljiye girmeden sorayım dedim. Kıvırcık saçlıların farklı olduğunu düşünüyorum, bohem ve marjinal bir tarza sahipler benim için. Size göre de kıvırcık saçlılar düz saçlılara fark atmıyor mu?
Kıvırcık saç çok güzel duruyor ama bakımı çok zor valla Allah yardım etsin ben o yüzden düz saçı tercih ederim her türlü ona istediğin şekli verirsin 😂