Böyle bir görüş var. 3 numara saç yakışmıyorsa o erkek tipsiz midir?


Evet. Ben 3 numara yapınca maymun poposuna kaş göz çizilmesiyle elde edilen yüzle eşdeğer bir suratım oluyor ggdhjgby
Gerçi normalde de öyle ama...
Cevap
22Cevap
İlla ki vardır gadası
Bu sac her kim yapar ve ona yakişirsa ondan yakışıklısı yokturdur;)
Her insanın kafa yapısı farklıdır. Her kafa yapısına yakışan saç stili farklıdır.
Sorudan cehalet akıyor.
Saçlar her zaman yüz tipine uygun olmalı. Yüzü sivri olan birine yakışıyor 3 numara.
Bana 3 numara yakışmıyor.
Ben şimdi tipsiz miyim?
Hayır yüz hatları ve kafa yapısıyla ilgili bir durum
Soruyu ben sormuştum ühühü😅
Tipsizlik belirtisi değil yakışmıyordur.
Bu sacin yakistigi erkek net yakisiklidir gerisi cop
yakışmıyosa tipini bozar yakışınada fotadaki gibi karizmatik yapar
Evet, tipsizlik belirtisi. Mesela ben saçımı 3 numara yapınca, beni gören kadın çocuğunu düşürür. O derece korkunç ve çirkin oluyorum.
ben yaptım pişman oldum bence erkeğin makyajı saçıdır
3 numara saç ile ne alaka?
Bana da hiç yakışmıyor
Tipsizlik değil, yakışanda var 3 numara
Hayır yakışıklılığı buna bağlayamazsınız
bence değil. her yüze gidecek diye bir şey yok
3 numara saç kesimi kafa yapısıylada alakalı bence
Hayır bu yüz şekli ile alakalı bir durum
Tabiki değil-dir asker traşı
Kafa yapısı iyi değil oluyormus...
Ben kestirdim yakıştı ya ,😂
Kafa şekliyle alakalı bir durum bu
Yüz hattı uygun değildir
Tipsizlik değilde çirkinlik belirtisi olabilir
bana da hiç yakışmaz inadına kestiririm ama
Bana yakışıyor hacı
Az miktarda
evet.
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?