Saç maşamı birkaç ay önce almıştım ama aşırı ısınıyor. Isıyı düşük ayarlasam da yüksek ayarlasam da sonuç değişmiyor sanki. Hiç memnun kalmadım, ellerim yanarken saçlarımı nasıl yapabilirim? Nasıl tasarlıyorlar bu saç maşalarını bilmiyorum gerçekten, çok sinir bozucu. Bana iyi bir saç maşası önerir misiniz?Saç maşası aşırı ısınıyor!
Saç maşası aşırı ısınıyor! El yakmayan maşa öneriniz var mı?
Selam, seni Dyson Airwrap™ ile tanıştıralım! :) Dyson Airwrap™ oldukça farklı bir saç şekillendirici. Airwrap™, saçı kendine doğru çeker ve sarar. Bunu yaparken hava akımını kullanır, böylece sizin elinizle saçlarınızı başlık etrafında sarmanıza gerek kalmaz. Coanda etkisi sayesinde başlıklar etrafında oluşan hava akımı saçı mıknatıs gibi kendisine çeker ve aşırı ısıya ihtiyaç duymadan saçlarınıza şekil verir. Saçlarımız 150 derecenin üzerindeki ısıya maruz kaldığında hasar görmeye başlar, 230 derecenin üzerinde ise erir. Dyson Airwrap™ içerisindeki microişlemci teknolojisi sayesinde saniyede 40 defadan fazla hava akımı sıcaklığını ölçer ve hasarı önlemek için sıcaklığı 150 derece altında tutar. Kutu içerisinden çıkan farklı başlıkları sayesinde sadece bir maşa görevi de görmüyor. Fırça başlığı saçlarınızı pürüzsüz bir şekilde düzleştirebilirsiniz. İlgili linkten daha detaylı bilgiye de ulaşabilirsiniz. https://www.dyson.com.tr/products/hair-care/dyson-airwrap/overview
Senin için yanlış bir tercih olmuş maalesef. Maşa tutuşu güvenli olmazsa saçlarına da istediğin gibi şekil verebilmen zorlaşır normal olarak. Saç maşası kullanımı da o kadar kolay değil, bir de üstüne aşırı ısınma sorunu eklenince kullanılamaz hale geliyor.
Aşırı ısınan saç maşasına çözüm nedir, en iyi saç maşası nasıl olmalıdır?
Saç maşası seçerken seramik olmasına öncelik vermek gerekiyor. Çünkü metal saç maşaları ısı ayarı olsa bile, belirtilen ısıdan daha yüksek ısı veriyor. Seramikte genel olarak aynı sorun yaşanmıyor çünkü seramik ısıyı daha iyi ve kontrollü iletiyor.
En iyi saç maşası seçimi: Dyson Airwrap Saç Şekillendirici!
Saç maşalarında yaşanan bütün sorunları ortadan kaldıran, saçlarımızda istediğimiz modeli pratik bir şekilde yapmamıza yardımcı olan teknoloji harikası bir ürün :) Aşırı ısınma sebebiyle saç maşasını tutamamaktan bahsetmişsin. Dyson Airwrap saçları şekillendirmek için hava akımı kullanarak coanda etkisi yaratıyor ve tutamlara ayırdığın saçlarına yaklaştırdığında, mıknatıs gibi saçı çekerek sarıyor. Yani saçlarına şekil vermek için üstün bir çaba harcamıyorsun.
Isı kontrolü sayesinde yıpranma sorunları da ortadan kalkıyor. Isıyı saniyede 40 kez kontrol ederek, saçlara en uygun olanı belirliyor. Düzleştirmek, bukle yapmak, hacim vermek için ayrı başlıkları da bulunuyor. Yani hepsi bir arada :)
Sağa ve sola doğru dönen iki ayrı bağlığıyla bukleler kolayca oluşturulabiliyor. Saç maşalarında yaşanan terse gelme sorunu da böylece çözülmüş oluyor :) Ben hep sol tarafımı öncelikli olarak yapardım ve sağ taraf tersime gelirdi. O tarafı da düzüme gelecek şekilde yaptığımda iki yanın da bukleleri birbirinden ters oluyordu. Bu da biz kadınlar için büyük sorunlardan bir tanesi :D
Ben kuaför malzemeleri satıyorum aynı zamanda kozmetik işi yapıyorum ve en iyi saç maşaları, düzleştiriciler bende var mesela. Hairens ve Dyson Airwrap markalarının üstüne başka maşa ve saç düzleştirici tanımam. Hem kaliteli hemde ne kadar ısınırsa ısınsın rahat tutulabilir derecede kullanışlı bir ürün 👍
Dyson Ne Diyor