Kıvırcık saçlılara ilgi çok büyük nedense :) Sizce bunun sebebi nedir? Hayata önde mi başlıyorlar? Bence kıvırcık her kız güzel oluyor ondan bunu söylüyorlar. Sizde kıvırcık saçlılar mıı yoksa düz saçlılar mı daha önde?
Kıvırcık saçlılar mı düz saçlılar mı hayata 1-0 önde başlar?
ikiside değil dalgalı sac. kıvırcik yapsan günlerce kıvırcık kalıyor duz yapsan yine aynı duz kaliyor. istediğin sekle kolaylikla sokabiliyorsun.. benim sacladim su dalgası ve cok mutluyum 😇😇
En İyi Cevaplar