Saçlarının güzelliği ile girdiği her ortamda rüzgar gibi esmek isteyenleri görelim! 🙋
Aşırı ısı yüzünden yıpranan saçlar korkulu rüyamız; göz alıcı görünen saçlarımızla yıldız gibi parlamak ise en büyük hayalimiz. Ah, bir de saçlarımızda uzman ellerin büyüleyici dokunuşunu hissetme şansını yakalasak...
Saçları aşırı ısı olmadan hızlıca kurutup şekillendiren Dyson Supersonic™ Saç Kurutma Makinesi ve göz kamaştıran saçların mimarı Ahmet Cobain hayalini gerçekleştirmek için bir araya geldi!
Akıllı ısı kontrolü ile saçların parlaklığını korumaya yardım eden Dyson Supersonic™ Saç Kurutma Makineleri'nden alarak Ahmet Cobain’den tam 1.000 TL değerinde işlem kazan; hem mükemmel bir saç kurutma makinesine hem de uzman ellerden çıkmış bir saç stiline kavuş! 💇
Garage Hair Repair Studio by Ahmet Cobain’den 1.000 TL değerinde işlem kazansan ne yaptırırsın?
Kalp ritmini değiştiren bu kampanyadan faydalanmak için yapman gerekenler ise şöyle:
♥ 5 - 31 Aralık tarihleri arasında dyson.com.tr’ye gel, ♥ Saçları kuruturken şekillendiren Dyson Supersonic™ Saç Kurutma Makineleri’nden istediğini satın al, ♥ Dyson Supersonic kutusundan çıkan hediye kartı ile Garage Hair Repair Studio by Ahmet Cobain’den 1.000 TL değerindeki işleme hak kazan! ♥ Hediye hizmetinden 31.12.2019’a kadar faydalanabilirsin.
Unutma; Dyson Supersonic™ Saç Kurutma Makinesi’ni satın aldıktan sonra Dyson Servis Merkezi’nden aranacaksın ve kampanya hakkında detaylı bir şekilde bilgilendirileceksin. 😉
Kimler çok heyecanlandı? Görüşlerinle bize katıl!
Garage Hair Repair Studio by Ahmet Cobain’de yenilenme şansın olsa ne yaptırırsın?
Mikro kaynak yaptırabilirdim, çünkü saçlarımı istediğimden daha kısa kestirmiş oldum. Yani aslında, pişman oldum da diyebilirim. Saçlarım şu an omuz hizamda ama bugüne kadar hep belimde kullanmıştım, eminim Ahmet Cobain'in işlemi bir başka güzel olurdu. Bende zaten Dyson Supersonic var, ben çok memnunum. Saçlarım düz ama Dyson Supersonic ile kurutunca hiç elektriklenme olmuyor ve saçlarım fönlü gibi duruyor. Eğer iyi bir kurutma makinesi istiyorsanız kesinlikle alın derim, hem de Ahmet Cobain'den 1.000 TL değerinde işlem kazanıyorsunuz bir taşla iki kuş.
Röfle yaptırırdım sanırım, bir sarışın olabilirim ama asla daha iyi görünen sarı saçlara "hayır" diyemem. Ahmet Cobain saç konusunda inanılmaz iyi, Instagram'da tüm paylaşımlarını takip ediyorum ve yaptığı saçlar kesinlikle göz kamaştırıcı. Arkadaşımda Dyson Supersonic var, kullandım ve sanırım ben de alacağım. Mor renkli olanı inanılmaz güzel görünüyor hem de diğer kurutma makinelerine göre çok sessiz çalışıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bu adamın çıkardığı işlere hayranım gerçekten çok başarılı biri keşke birçok kuaför Ahmet çoban gibi işine aşık olarak görevini yapsa da biz kadınlar kuaförlerden mağdur olarak çıkmak zorunda kalmasak. Makineden çok o makineyi kullanan daha önemli bence
Ben her zaman doğal malzemelerden yanayım. Tabi şimdi piyasada doğal denilen bir çok üründe aslında değil. Ama ben saçlarımı sadece şampuanla yıkıyorum. Ve her gün yıkıyorum. Şimdiye kadar hiç bir rahatsızlık duymadım. Dökülme yok. İncelme yok. Mat görünüm yok. Bence saçlar ilk kimyasalı bulaştırdıktan sonra zarar görmeye başlıyor. Ama siz farketmiyorsunuz.
Kesinlikle saçlarıma hunharca bir bakım yaptırırdım. Çok tuhaf bir saç yapım var Allah affetsin. Kendisiyle hiç barışık değilim. Benden ayrı bağımsız takılıyor saçlarım :D O bir yana gidiyor ben bir yana böyle bir şey olamaz ya. Adeta bir usta elde hamur gibi yoğrulması lazım benim saçların.
Yani gözüm çok yükseklerde değil, kızılın en seksi tonuna boyattırır güzel bir keratin botoks yaptırırdım kesinlikle saçlarıma. Dyson bir harika süpürge konusunda. Eminim saç kurutma makinası da harikadır. Kalite kokuyor.😊 Ama burada baksanız hepimiz en fazla 300 ₺ değerindeki makineleri kullanıyoruzdur. Şahsen çok para dökemem, saç kurutma makinesi kullanmıyorum neredeyse ama mükemmel olduğunu biliyorum. Umarım kampanyayı kazanan kişi memnun kalır.😌
Orayı beğenmiyorum. İbrahim Zengin'e gidiyorum. Ayrıca, saçlarıma boya vb. işlem hiç yaptırmadığımdan 1000 TL tutacak bir kesimi ancak güvendiğim birkaç dünya çapında tanınmış kuaför için veririm. Ahmet Çoban'da 1000 TL'lik işlem hakkı kazansam bile o kadar tutacak bir işlem yaptırmamış olurum yani.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok heyecanlı 🌺 Sombre yaptırırdım sanırım. Ahmet Cobain o kadar başarılı biri ki bu fırsatı en sevdiğim şekilde değerlendirirdim.
Dyson Supersonic Saç Kurutma Makinesi çok başarılı, arkadaşım kullanıyor. Keşke bu kampanyada alsaydı... Bu fırsat kaçmaz. Değerlendirin arkadaşlar 🌺 Kazananları şimdiden tebrik ederim 💕
Dyson Supersonic Saç Kurutma Makinesi Harika bir ürün ya gerçekten fiyatına değecek kalitede, bu fırsat kaçmaz bence ben çok memnunum kesinlikle hiç birşeye değişmem...👏🥰
Çok zor bir soru aslında bu, saçlarımla oynamayı çok seven ben için. Sanırım saçlarımın yıpranmadan gökkuşağı renklerini saçlarıma taşımayı denemek güzel ve heyecanlı bir seçim olurdu.
Ama muhtemelen sombre tarzında bir şeyler yaptırırdım 😄
Saçımı kestirmek istemiştim. Kadın kendini bir halt sanıp şekilli kesmiş. Onu da beğenmedim. Hayır düz kes dedim dimi. 😒 Saçımı düzgün kesmesini isterdim. Bir de kahve tonlarında boya fena olmazdı 😋
Kendimi bildim bileli saf sabun kullanırım. Gayet mükemmel saçlarım var. Temiz ferah ve doğal. Yeterinde uaş sebze ve meyve de tüketiyorsanız, kimyasallara hiç ihtiyaç yok. Tavsiye ediyorum.
Ben ne yazık ki bunu satın alamam. Evdeki makineyle devam. Belki 1-2 dakika daha uzun sürer ama bu parayı yine kendim için farklı şeylere harcarım. Zaten alacak olanlar için güzel bir kampanya ama.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
494Cevap
Mikro kaynak yaptırabilirdim, çünkü saçlarımı istediğimden daha kısa kestirmiş oldum. Yani aslında, pişman oldum da diyebilirim. Saçlarım şu an omuz hizamda ama bugüne kadar hep belimde kullanmıştım, eminim Ahmet Cobain'in işlemi bir başka güzel olurdu. Bende zaten Dyson Supersonic var, ben çok memnunum. Saçlarım düz ama Dyson Supersonic ile kurutunca hiç elektriklenme olmuyor ve saçlarım fönlü gibi duruyor. Eğer iyi bir kurutma makinesi istiyorsanız kesinlikle alın derim, hem de Ahmet Cobain'den 1.000 TL değerinde işlem kazanıyorsunuz bir taşla iki kuş.
Röfle yaptırırdım sanırım, bir sarışın olabilirim ama asla daha iyi görünen sarı saçlara "hayır" diyemem. Ahmet Cobain saç konusunda inanılmaz iyi, Instagram'da tüm paylaşımlarını takip ediyorum ve yaptığı saçlar kesinlikle göz kamaştırıcı. Arkadaşımda Dyson Supersonic var, kullandım ve sanırım ben de alacağım. Mor renkli olanı inanılmaz güzel görünüyor hem de diğer kurutma makinelerine göre çok sessiz çalışıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Dyson ürünleri harika alabilen arkadaşlar kullansın
Bu adamın çıkardığı işlere hayranım gerçekten çok başarılı biri keşke birçok kuaför Ahmet çoban gibi işine aşık olarak görevini yapsa da biz kadınlar kuaförlerden mağdur olarak çıkmak zorunda kalmasak. Makineden çok o makineyi kullanan daha önemli bence
Ben her zaman doğal malzemelerden yanayım. Tabi şimdi piyasada doğal denilen bir çok üründe aslında değil. Ama ben saçlarımı sadece şampuanla yıkıyorum. Ve her gün yıkıyorum. Şimdiye kadar hiç bir rahatsızlık duymadım. Dökülme yok. İncelme yok. Mat görünüm yok. Bence saçlar ilk kimyasalı bulaştırdıktan sonra zarar görmeye başlıyor. Ama siz farketmiyorsunuz.
Kesinlikle saçlarıma hunharca bir bakım yaptırırdım. Çok tuhaf bir saç yapım var Allah affetsin. Kendisiyle hiç barışık değilim. Benden ayrı bağımsız takılıyor saçlarım :D O bir yana gidiyor ben bir yana böyle bir şey olamaz ya. Adeta bir usta elde hamur gibi yoğrulması lazım benim saçların.
Yani gözüm çok yükseklerde değil, kızılın en seksi tonuna boyattırır güzel bir keratin botoks yaptırırdım kesinlikle saçlarıma.
Dyson bir harika süpürge konusunda. Eminim saç kurutma makinası da harikadır. Kalite kokuyor.😊
Ama burada baksanız hepimiz en fazla 300 ₺ değerindeki makineleri kullanıyoruzdur. Şahsen çok para dökemem, saç kurutma makinesi kullanmıyorum neredeyse ama mükemmel olduğunu biliyorum.
Umarım kampanyayı kazanan kişi memnun kalır.😌
Orayı beğenmiyorum.
İbrahim Zengin'e gidiyorum.
Ayrıca, saçlarıma boya vb. işlem hiç yaptırmadığımdan 1000 TL tutacak bir kesimi ancak güvendiğim birkaç dünya çapında tanınmış kuaför için veririm. Ahmet Çoban'da 1000 TL'lik işlem hakkı kazansam bile o kadar tutacak bir işlem yaptırmamış olurum yani.
Çok heyecanlı 🌺 Sombre yaptırırdım sanırım. Ahmet Cobain o kadar başarılı biri ki bu fırsatı en sevdiğim şekilde değerlendirirdim.
Dyson Supersonic Saç Kurutma Makinesi çok başarılı, arkadaşım kullanıyor. Keşke bu kampanyada alsaydı... Bu fırsat kaçmaz. Değerlendirin arkadaşlar 🌺 Kazananları şimdiden tebrik ederim 💕
Güzel kampanya ve bu fön makinası gerçekten harika ötesi yurtdışında bir çok kuaför meslektaşım kullanıyor #dyson ürünleri güzel gerçekten
Dyson Supersonic Saç Kurutma Makinesi Harika bir ürün ya gerçekten fiyatına değecek kalitede, bu fırsat kaçmaz bence ben çok memnunum kesinlikle hiç birşeye değişmem...👏🥰
Çok zor bir soru aslında bu, saçlarımla oynamayı çok seven ben için. Sanırım saçlarımın yıpranmadan gökkuşağı renklerini saçlarıma taşımayı denemek güzel ve heyecanlı bir seçim olurdu.
Ama muhtemelen sombre tarzında bir şeyler yaptırırdım 😄
Saçımı kestirmek istemiştim. Kadın kendini bir halt sanıp şekilli kesmiş. Onu da beğenmedim. Hayır düz kes dedim dimi. 😒
Saçımı düzgün kesmesini isterdim. Bir de kahve tonlarında boya fena olmazdı 😋
O kadar durumum yok maalesef ama kazananlar için şimdiden bol bol tebrik ve güzel değişimler dilerim.
Kendimi bildim bileli saf sabun kullanırım. Gayet mükemmel saçlarım var. Temiz ferah ve doğal. Yeterinde uaş sebze ve meyve de tüketiyorsanız, kimyasallara hiç ihtiyaç yok. Tavsiye ediyorum.
curt cobainle nedir akrabalığı merak ettim
Röfleeeee 😍😍 Ahmet Cobain yaptıktan sonra her işleme okeyim aslında ama şu aralar röfle istiyorum 🌈✌🏼❣️
Merak edip fiyatına baktım. 5.000 tl yi bir saç kurutma makinesine verdikten sonra pek saçım kalacağını düşünmüyorum açıkcası...
Kendi cildime uygun sac rengi ve saçlarıma sakinleştirici bakim. Bu iki alanda özellikle saçı sakinleştirme konusunda en iyisi bence.
Ya bende süpürgesi ve hava temizleme ısıtma soğutma var çok ilginç bir teknoloji her defasında şaşırtmayı başarıyor beni
Saçlarıma bakım yaptırırım kesimini düzelttirir kendime özgü saç tüyoları alırım 💕
Keşke ben kazansam 😒
Keratin bakıma ihtiyacım var şu an saçlarım çok yıpranmış ve yün gibi olmuş keratin bakım yaptırırdım bu yüzden
Mükemmel diyebiliriz fön makinesi olarak almayı düşünüyorum ki aşırı derece de fön çeken birisiyim 💪
Fuzuliye masraf yapmam... gereksiz harcama yapmamak lazim devir ekonomi devri... tasarruf etmek gerek
Başka birine bu şansımı devrederdim. Zira çocukluğumdan beri saclarimi 3 numara kestiririm. Öyle stil şekil ıvır vızır merakım hiç olmadı.
Sac kurutma makinesi degil alacaksam şekillendirme setini alirdim. Aslında cidden çok istiyorum ama fiyatına degil degmedigine emin olamıyorum
onu bunu bilmem arkadaslar fon makinrsi saclara zararlidir , sonuk ve yipratmaya yol acar hele ince telli ise saciniz gecmis olsun.
Saç uzatıyordum bağışlamak için ancak boyalıydı kestirdim yeniden sağlıklı uzatmak için bekliyorum bu konuda yardımcı olabilirdi
Güzel bir olanak. Bana uzak :) yeni saç kurutma makinesi alacak durumda değilm. Sms herkese bol şans 🤗
Kafasina gore takilsin neye ihtiyac varsa profesyonel birine kosulsuz guvenip tüm isi ona birakirim ben☺️☺️
Iyi hos da bu makine zaten 2 bin kusur. benim o ladar param olsa 1000 liralik hediye ceki umrumda olmazdi
Uzun ve siyah saçlara sahibim uzun zamandır değişiklik yapmayı düşünüyorum herşeye açığım aslında o anki duruma göre karar verirdim 😊💇🏻♀️
Kesin istanbuldadır ve ben İstanbul'da değilim. Bu yüzden 1000 tl işlem hakkımı 1000 tl indirim olarak değiştirmek isterdim sevgili @Dyson
Keşki Baküde olsa. Kaçırmazdım. Maalesef İstanbul'da
Adam işini hakkıyla, muazzam bir şekilde yapıyor.👌🏻
Arkadaşım kullanıyor çok memnun ama İstanbul'da değilim olsaydım kesin kaynak yaptırırım 😔😔
Valla bizim berberde kesim + yıkama 15 TL adam emeğinin karşılığını alıyor. O kadar zengin değiliz biz 🌝
Ben ne yazık ki bunu satın alamam. Evdeki makineyle devam. Belki 1-2 dakika daha uzun sürer ama bu parayı yine kendim için farklı şeylere harcarım. Zaten alacak olanlar için güzel bir kampanya ama.
Ah, bir de saçlarımızda uzman ellerin büyüleyici dokunuşunu hissetme şansını yakalasak...
Keratin yüklemesi yaptırırdım :) nam-ı diğer saç botoksu :p
Bir erkek olarak Saçlarımı uzatmak istiyorum bunun en sağlıklı, en kolay ve en garantili yolu nedir.
Konu kişisel bakım oldu mu gerçekten de bazı şeyleri yapmak gerekiyor.
Her görüşümün arkasından görmek sıktı😱
Her şeyimi kendim yaparım😌
Hep kısa olan saçlarıma pek bir artısı olmazdı herhal.
Mahalle berberi duyarsa benzetirdi beni. O yüzden yaptıracağımın önemi kalmazdı.
Süperr valla saçlarım keratin li böyle bir makinaya ihtiyacım VARRR Bende istyooommmm
Uzman kuaföre gitmeye gerek yok Dyson varsa yeterli hadi eyw
Burda saç uzatmak bile yasak üzgünüm bir şey diyemiycem jsgsndvndbd
Dyson Supersonic Saç Kurutma Makineleri iyi ki varsın 😊
Güzel teklifmil değerlendirebilene tebrikler bizim öyle şansımız yok maalesef
İstanbul'da olan kadınlar şanslı desenize bu konuda
Ektirdiğim saçlarımı uzatıp güzel bir şekil vermesini isterdim
1 kalıp mustafa kilisli sabunuyla yıkamak isterdim.😊😊
Uzağınayım maalesef. Kişisel bakım haricî pek uğraşmıyorum.
devir ekonomi devri buna ayıracak bir bütçem yok malesef
keratin bakımı yaptırırdım ve saçımı düzleştirirdim :):)
Saçımı kısa kestirirdim galiba.. herkes güzel kesemiyor bence
Bizde bir saç kurutma makinesi var 25 senelik valla on numarada calsyor :))
Gelişen teknolojiyle artık hayat daha kolay ama çok pahalı
Sac bakımı isterdim açıkçası sıfır yıpranma ile boyanmış saçlar... Bir kadın daha ne isteyebilir 😊