Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 20) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
abcdefg09753 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Güzel şekilli olsun göze hitap etsin renkli olsun 0 0 Yorumla
heystalkerr Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Bence güzel bir örgü sac uçlarına dalga miiiis 0 0 Yorumla
qwertyavye Takip Et Xper 3 Yaş: 54 +1 yıl Topuz severim. Kadının boynu acikta kalacak. oyle. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
At kuyrugu hem gunluk hem dugunluk
kısa saç her kiza yakisiyor
Temiz bakımlı ve uzun serbest bırakılmıs sac
Açık düz en sık tercih ettiğim saç modeli.
Yanlar kademeli üstleri az uzun fönlü
Doğal su dalgası tercihim..
Uzun ve düz olması daha iyidir.
Bonus kafa rahat kafa. Herzaman
Bukleli ya da düz saçlar tabiki
Güzel şekilli olsun göze hitap etsin renkli olsun
düz dalgalı veya kıcırcık
tabiki dalgalı açık saçlar
kıvırcık saç modeli gider
Saçıma hiç özen gostermem düz kalır hep
Düz saç tercih ediyorum...
Sanırım dağınık topuzla heryere giderim.😶
Küt ya da erkek trasi 👌🏼
Bence güzel bir örgü sac uçlarına dalga miiiis
Normal erkek saçı :) ama uzun olmasın.
Her zaman ayrı yaparım saçımı
bilmem bencede dyson iyi yani
Kendi halindeki dogal saçım 👍
Düz saçtan iyisi yok bence
Kel olarak giderim napıcam ki
Doğal ve sade olmak güzeldir
bukleli saçlarla her yere gidilir
Hep aynı degişen bişey yok
Kadınlarda at kuyruğu daha hoş sanki
hiç birisi delimiyim be alla sen de
kesinlikle katılıyorum bu süper
Duz sac bence ben oyle dusunuyorum
öyle bir fantazim yok :D olmadı da
Bunu çok seviyorum yaa. Off
Yataktan kalktığım saç ile giderim 😀
Açık saçç olar...💞💞💞💞
3 numara saç , sinekkaydı traşı.
😁😁😁 ortadan ikiye ayırmak
Saca hemen bir fön o iş tamam
Dalgalı saç olur bence her yere
Kıvırcık forever hahahaha
bukleli saç . . . . . . . .
Doğal yıkar çıkarım fön çekip
Bence düz ve sade en güzeli 😎😎😎
Abi benim için fark etmez beni beklemesin de
Topuz severim. Kadının boynu acikta kalacak. oyle.
Hepsi çok iyi
ElleriniE sağlık
Düz saç candır gerisi heyecan
Sacım az sorun olmuyor kurutmuyorum bile 🙂
Bas joleyi git bence yeterli
Dalgalı saçlar çok güzel çok beğeniyorum
Topuz takla düz bir şekil
Hepsi birbirinden güzel🤩
cok guzel ürünler acikcasi almak isterdim
cogu zaman parlatıcı kullandım
kısa ve dalgalı hastayım o kadınlara
Ben biriyantin kullanıyorum