Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 18) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl kırımızı saclar ve kabarık saclar benı etkılıyor 0 0 Yorumla
sahino2810 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Ayni modeller var 3-4 ten zaten ayri model denemm 0 0 Yorumla
ahahahHgghahah Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl hafif dalgalı saclarrrr tabii 1 1 Yorumla Birbenvarbendenileri +1 yıl isimi kolay yazabiliyormusunuz merak ettim.. Yorumla
ısımsızzzuyee Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bukle saç modeli en sevdiğim 1 1 Yorumla Gs-emre +1 yıl şu an nasıl Yorumla
MassiveStroke_s Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl farketmez knkaaaa hangişisi hoşuma giderse 0 0 Yorumla
MhrmhCsmİlhn Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Dalgalı seviyorum ama yaz ayları maşa çok tutmuyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
topuz ya da at kuyruğu güzel bir tercih
Dağınık at kuyruğu ile her yere gidetim
Bence normal gidin kizlar
Tabiki dalgalı saç asla vaz geçmem 👌
Doğal olması iyi bnce öyle seviyorum
dalgalı saçları seviyorum
kırımızı saclar ve kabarık saclar benı etkılıyor
Kivircik tapuz yaptırırım herelde
Ayni modeller var 3-4 ten zaten ayri model denemm
Bu bayanların derdi de hiç bitmiyor😂
Saçları kazıtmak mesala süper olabilir
Emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş
Süper saç rengi daha açık açık olsun
hafif dalgalı saclarrrr tabii
isimi kolay yazabiliyormusunuz merak ettim..
Bukle saç modeli en sevdiğim
şu an nasıl
doğal dalgalı saçlar sanırım
bence dalgalı saçla daha hoşş
Dalgalı saç modelini daha çok seviyorum
kısa saç severim bakımı kolay olur
Dalgalı genelikle düz olmalı
pek saç yapmam yani doğal halimle giderim
Kıvırcık en iyisi bence ya
düz saçla fazla bakım yapmam
Christy mack in saçları çok güzel
yok benim görüşüm bu konuda.
Her zaman düz saç favorimdir
Lüle lüle olsun bence olmalı hatta
hos tabiki sevdigin biriyle biseyler cmek
Herkesin kendine gore modeli var
Duz sac modeli.
Yapmasida kolay zaten
Bence hepsi güzel olmuş hoşuma gitti
farketmez knkaaaa hangişisi hoşuma giderse
topuz :).. topuz saç modeli candır..
fön çektir git ne olacaktı başka
Hepside çok güzeller bence
Dysonda da herşey var ve tüm modeller güzel
Kıvırcık olsun bizim olsun
Kadinlara yakisiyor gerc3kten
klasik saga tariom yuzume bakiorm bitti :)
30 yıldır kelim ne anlarım sactan
Sacim yok 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hafif masalı saclarla ikisinede giderim.
At kuyruğu en sevdiğimmmm
Saçlarım şekil önemde durma çekil
Çok seviyorum ya güzel bir paylaşım
3 numara daha iyi bence yaw
ben şahsen arkadan bağlıyurm
yağsız olsun da :) farketmez..
At kuyrugu kadinlara cok yakisiyor
Güzel olmuş ellerine sağlık
ne saçmış arkadaş her an bu var
Saçlarım her zaman dağınıktır
Dogaal saclarimla giderim
Dalgalı seviyorum ama yaz ayları maşa çok tutmuyor
Kötü durmadığı müddetçe fark etmez
Kısa tutuyorum şu an saçımi
Normal halde tabikide herkez seni bilecek
Kısa saç kesimi olurdu herhalde
Düz saç onu biraz onu dalgalı olsa güzel olur
Taramak yeterli zaten. Kısa olduğu icin