Herkese merhabalar! Hepimiz biliyoruz ki, kıvırcık saçlara sahip olan kızlar çok güzel ve tatlı oluyorlar. Kıvırcık saçlara sahip olan kızlar her ne kadar kendilerini beğenmiyor olsalar da, aslında dünyada çok şanslı olduklarının farkında değiller. Kıvırcık saçlara sahip olmanın kötü yanları da var tabii, fakat güzel yanları emin olun ki kötü yanlarını siliyor! ''Kıvırcık saçlara sahip olan kızla beraber olmanın neresi şans canım?'' diyenler olacaktır elbet, fakat bu benceden sonra kıvırcık saçlara sahip olan kız arayacaklarına eminim!
Kıvırcık saç tellerinin havasından mıdır, suyundan mıdır bilmem ama aşırı pozitiftirler!

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama kıvırcık saçlara sahip olan kızlar aşırı pozitif ve güler yüzlü oluyorlar. Saçlarının kıvırcık olduğundan mı, yoksa saç tellerinin fazla olmasından mıdır bilinmez ama bu özellikleri onları çok farklı insan haline büründürüyor. Eğer kıvırcık saçlara sahip olan bir kız arkadaşınız varsa çok şanlısınız. Saçları zaten kıvırcık ve şekilli olduğu için bunlarla uğraşmadığı için de siz şanslı sayılırsınız. Kim bilir belki saçlarını şekillendirme gibi dertleri olmadığı için bu kadar pozitif ve neşeli olabilirler!
Saçları zaten hacimli ve doğuştan şekilli olduğu için saçlarını şekillendirme gibi dertleri yoktur!

Kıvırcık saçlara sahip olan kızlar zaten saç telleri şekilli olduğu için saçlarını şekillendirme gibi ekstra bir çabaya girmezler. Doğuştan saçları kıvır kıvır olduğu için birkaç şekillendirme kremi ve ürünü kullanmaktan başka bir dertleri yoktur. Tabii kıvırcık saçlı olmanın zor yanları olsa da, emin olun sırf bu özellik sayesinde kıvırcık saçları olduğu için çok şanslılar!
Onların saçları kıvır kıvır olduğu için şampuan kokusu günlerce saçlarından çıkmaz ve mis gibi kokarlar!

Saç telleri sert ve kalın olan kişilerde, şampuan ve saç krem kokuları uzun süre kalıcı olduğunu biliyor muydunuz? Kıvırcık saçlara sahip olan kızlar, saçlarını bir kere şampuanlasalar bile kokusu uzun süre saçlarından çıkmaz. Kıvırcık saçlara sahip olan kız arkadaşınız varsa, onların saç kokularını asla unutmazsınız ve hep burnunuzda tüterler. Kıvırcık saçlı kızlar banyodan çıktıktan sonra saçları kabarsa ve zor şekil alsa da, bu geçici bir süreçtir. Onların kıvır kıvır saçları ve kokuları yeter!
Kıvırcık olan saçlarını şekillendirmeyecekleri için sizi bekletmezler ve ''saçlarım nasıl olmuş?'' sorusuna maruz kalmazsınız!

Biz kızlar, erkekleri sürekli bekletiriz ve bu yönden bize çok sinir olabilirler. Bizler saçlarımızı şekillendirirken birçok saç kremi, saç spreyi, saç maşası, saç düzleştirici vb. gibi ürünler kullanmak zorundayız. Onların saçları zaten doğuştan kıvırcık olduğu için saçlarını şekillendirme gibi dertleri yoktur. Kız arkadaşınız saçlarında değişiklik yapsa bile kıvırcık olduğu için çok fark etmeyecektir. Saçlarında model değişikliği yapsa bile saç tellerinin kıvırcıklığından bu da fark edilmeyecektir. Size o meşhur soruyu asla sormaz ve darlamayacaktır, bu konuda çok şanlısınız.
Onların saçlarını severken her saç telinin şekilli olduğunu görünce ne kadar güzel olduğunu düşünürsünüz!

Hayatta kıvırcık saçlara dokunmak ve sevmekten daha güzel ne olabilir? Onların saç telleri kıvır kıvır ve şekilli olduğu için çok yumuşak ve hassastırlar. Kız arkadaşınızın saçları kendiliğinden hacimli ve kıvırcık olduğu için sürekli saçlarına dokunma gibi işleviniz olacaktır. Saçlarını ayrıntılı incelerseniz ve her saç telinin sanki onun şekillendirdiğini düşünerek, ne kadar güzel olduğunu düşüneceksiniz. Size doğuştan saçları şekillendirilmiş sevgili gönderilmiş, daha ne istersiniz ki?
Onunla birlikteyken çevredekilerin ''doğuştan mı kıvırcıksın, yoksa saç maşasıyla mı yaptın?'' sorularına çok alışık olursunuz!

Kız arkadaşınızla birlikteyken, onun çevresindeki insanlar bir türlü doğuştan saçlarının kıvırcık olduğunu kabul etmezler. Bu soruyu hep ona sorarlar ve teyit etmek için saç tellerine dokunurlar. Bu biraz sıkıcı olsa da, bazen de çok güzel bir duygu olmalı. Saç telleri kendiliğinden şekillenmiş olduğu için insanlar tarafından farklı karşılanabilir. Kıvırcık saçlı kızlar her zaman kendilerinin düz saçlı hallerini merak ederler. Saç düzleştiriciyi kullanmayı bile bilmezler ama düz saça geçmeyi de çok isterler. Biri kıvırcık saçlara sahip olmanın harika bir şey olduğunu onlara anlatmalı!
Bakımlı günlere...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kıvırcık saçlı kızların pozitif olduklarını bende duymuştum gadası
"Saçları zaten hacimli ve doğuştan şekilli olduğu için saçlarını şekillendirme gibi dertleri yoktur!" peki öyle ise bukleler için şekil destekleyen onca bakım ürünü, Saçı kuruturken 'plopping' metodu gibi uğraşlar, Difüzör taktikleri neden var?
Kıvırcık saçlı oldukları için ekstra olarak şekil vermelerine gerek yok, onu kast etmiştim. :/
Kıvırcık saçı çok seviyorum. Benim saçlarımda dalgalı kendim kıvırcık olması ödüyorum ince ince açıyorum ya da tek tek sarıyorum ya da maşa kalem yapıyorum. Keşke bende kıvırcık olsaydım
Kesinlikle doğru saçım kıvırcık ve şekillendirmek için asla uğraşmam ve herşeye rağmen gülmeyi severim.😂😂
Bu kıvırcık saçlı hanımefendi lerin pozitif olduğu tez'i daha bozulmadı sanırım ispatlanmaya digru gidiyor.
Kıvırcık saça aşığım ve evet genelde sempatik oluyorlar yaa
Sevgilimde bende kıvırcığız ve çok güzel bişi aşırı tatlı gösteriyor bağzen diyorum kıvırcık saç neslini biz devam ettireceğiz seninle 😅😅😅
Kıvırcık saçı çok seviyorum. Ama sürekli kıvırcık olmak da zor olurdu sanırım. Bakımı vs sıkıntılı olsa gerek.
Altı üstü saç ne gibi bi önemi olur ki abartmayın lütfen
Görüntü olarak çok güzel ama bakımı zor kendimden biliyorum
Genelde kıvırcık saçlı kızlara düz saç daha çok yakışırken düz saçlılara kıvırcık yakışıyor
Bu madalyonun birde diğer yüzü vardır mutlaka demi :)
Genelde kıvırcık saçlı kızlara düz saç daha çok yakışırken düz saçlılara kıvırcık yakışıyor
eskiden çok kıvırcıktım ama açıcıyla aça aça artık şekil bile almıyor...
Kivircik kızlar lütfen saçınızı duzlestirmeyin
Kıvırcık saçı çok severim
Yıl 12500 ben 😔😔😔😔😔😔
Bence hiçte büyük şans degil
Kıvırcık severim, her salatada kullanırım 😅
Güzel bence ellerine sağlık.
Kıvırcığım ve cidden hepsi gerçek
Çok ilgi çekici ya
bunlar doru
Ben kıvırcık birisi olarak çok sıkıntı çekiyorum
kıvırcık saç candır
Ah kivircik lar 🖤🖤
Güzel olmuşş
Duz benim ki 🙈
Tatlılar