Saçlarım önceden çok zor şekil alırdı, aldığı şekil de hemen bozulurdu. Sonra bir sürü araştırma yaptım, maskeler denedim, ürünler test ettim...

Sonunda söz dinleyen, şekil alan ve aldığı şekli koruyan saçlara sahip oldum. Şimdi o tüyolarımı sizlerle de paylaşmak istiyorum.

💕
▪️Saçlarım zaten düz, dalga ya da bukle yapmak istiyorsam saçlarımı kuruturken tarak, fırça vs kullanmıyorum. Böylece saçlarımı ezmemiş oluyorum ve vereceğim şekil için havalı bırakıyorum.

▪️Saçlarım kalın telli olduğu için hepsi aynı boyda kesildiğinde uçlarda bir yoğunluk oluyor ve kolay şekil almıyor. Bu yüzden uçlara doğru incelen, ara makas atılan kesimler tercih ediyorum.

▪️Bebek saçı denilen kısa saçların çıkmasını ve atkuyruğumun güzelliğini bozmasını sevmiyorum. Bu yüzden saçımı toplamadan önce diplere biraz saç spreyi sıkıyorum. Çok kısa olanları da kullanmadığım bir diş fırçasıyla tarayıp sabitliyorum.

▪️Saçlarımı bukle yaptıktan sonra öylece bırakmıyorum, yoksa sönüyor ve model akıp gidiyor. Şekil verdikten sonra saçlarımı öne atıyorum, karıştırıp biraz açıyorum bukleleri. Saçlarımı geriye attığımda çok daha havalı oluyor ve o model çok uzun süre hiç bozulmuyor.

▪️Saçlarımda doğal bir ışıltı istiyorsam kesinlikle sim kullanmıyorum. Kullandığım şey, aydınlatıcı. Allık fırçasıyla biraz aydınlatıcı alıp saçlarımdan geçiriyorum. Doğal ve ışıl ışıl oluyor.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar