Herkesin yıllardır gittiği vazgeçilmez bir kuaförü vardır. Benim de var. Bazen kuaföre sadece fön çektirmeye gideriz, belki yolumuzun üzerinde başka bir kuaför vardır ona girmek zorunda kalırız. Başka kuaföre gidince kendimizi kuaförümüze karşı ihanet etti gibi hissederiz. Ama o kuaförden asla bir fön ile çıkamayız. Peki içimizden neler geçiririz, neler düşünürüz? Bir bakalım!
Sadece fön çektirmeye geldim dersiniz, ama içinizden kim bilir şimdi ne olmadık şeyler yaptıracağım diye düşünürsünüz!

Evet sadece fön ile çıkamazsınız o kuaförden. Madem kendinizi kuaförün şefkatli ellerine bıraktınız, o zaman olacaklara hazırlıklı olmanız gerekiyor. Fön evresi, kırıkları aldırma ve boya ile tamamlanır.
Aklımızdan çıkmayan tek bir soru var! Başka kuaföre gitsem sadece bir fön ile çıkar mıydım? Kuaförümü değişsem acaba?

Şöyle düşünün aşağıdaki mahallenin kuaförüne gidiyorsunuz fönün bir ucunda bu saça acaba daha neler yapsam diye düşünen bir Fatih var. Öte yanda üst mahallenin lüks kuaförü Cemil var. Cemil ile arada ufak tefek fön kaçamakları yapıyorsunuz ve sadece fön çektirip çıkıyorsunuz. Tabii yanında ikram olarak verilen kahveler, kurabiyeler de cabası. Acaba Cemil ile daha mı mutlu olursunuz?
Fön evresinden yavaş yavaş "Bak bu saç rengi sana çok yakışır" Evresi ve içimizde oluşan o muhteşem korku; Acaba gerçekten yakışır mı?

Kuaförünüz ısrarla size bu rengin çok yakışacağını söylüyor. İnanmak istiyorsunuz ama bir yanınız saçmalama o renk sana asla yakışmaz diyor. İçimizde oluşan tufanları hissedebiliyor musunuz? Sonuç ne mi? Kuaförden o karmakarışık olan renk ile ayrılıyorsunuz.
Acayip boya evresinden sonra oluşan dram; Gelin başı saç stili! Ben bu kuaförle nasıl başa çıkacağım düşüncesi...

Kuaförünüz size 1978 model bir saç modeli gösterir. Hayır desen bir türlü demesen bir türlü. Size bırakıyorum desen apayrı bir türlü. Ya ben bu saçı hak edecek ne yaptım diye düşünürsünüz. Allah'ım kimin günahını aldım da bu saçı bana layık gördün diye beynimizi kemiririz. Yapacak bir şey yok artık eğer bir gelin başınız varsa kendinize bir gelinlik bir de damat bakın.
Tüm bu olanlara rağmen "Kuaförüme bir şans versem mi acaba?" düşüncesi yatarken bile aklınıza gelir!

Sonuçta iyi kötü bir geçmişimiz var diye düşünür ama bütün bu olanlara rağmen hala kuaförüme bir şans mı versem acaba diye düşünürsünüz. Çünkü bilirsiniz ki ihanetin bedeli ağır olur. Eğer başka bir kuaförde istediğiniz gibi çıkmazsa kuzu kuzu eski kuaförünüze dönersiniz. Hayat sizin bazen gerçekten çok zor olur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar