Saçımın yarısını kızıla boyattım, şimdi hepsini boyamak istiyorum dipten mi başlamam lazım?

Saçımın yarisini kizila boyadim 2 hafta önce aslında tamamını boyayacaktim ama yakismazsa diye yarısını boyadim genel olarak herkes begendi ve keske hepsini boyasaydin dedi sac boyası aldim ama ful bastan mi boyamaliyim yoksa sadece boyasiz yerimi boyamaliyim bana biraz yardımcı olur musunuz
Saçımın yarısını kızıla boyattım, şimdi hepsini boyamak istiyorum dipten mi başlamam lazım?
Cevapla