1. Numaradaki gibi kahve tonları aralara

ya da 2. numaradaki gibi koyu bir siyah





Bu ikisini nasil jön yapmislar ya..😑
Soruma cevap alabilirmiyim orasını bosver :D
Esmerleri sevmiyorum ya, o yüzden ne desem bos😁
Peki :)
Kumral gibi
Cevap
2Cevap
Bence bir. numara daha cool duruyo
İkisi de yakışıyor bence.
Banada yakısırmı sorun orda altdaki model yakısıyorda birde üstdekini denemek istiyorum :)
Yakışır heralde ya olmadı tekrar boyarsın.
Benim sacim siyah ve yakisiyor yani bence siyah
Sarı
Sarı derken 1 numaramı pek sarı degil ama :D?
spersin kanko :-)
2 😍
İkisi de yakışır
ikinci olann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar