Saçımı boyatmayı düşünmüyorum ama düşünseydim sarı mavi kızıl gibi renklere asla boyatmazdım kendimi bu renk saça sahip olarak düşünemiyorum çok garip dururdu eminim gören kafasını çevirirdi 😄 Saçımı boyatma fikri hiç olmadı zaten boyatsam da bana gitmez siyah rengi kendime daha çok yakıştırıyorum. Kadınlar genelde kızılı denemek istiyor ama hepsi cesaret edemiyor zor bir renk olduğu için tabi bir de pembe renk var. Bu iki renk cesaret isteyen renkler ama bazılarına yakıştığında çok yakışıyor özellikle kızıl.