Bana göre hemen her saç rengi özeldir. Çünkü önemli olan saç rengi değildir. Önemli olan bakımlı parlak hacimli saçlara sahip olmaktır. Zaten sıradan bir renk olsaydı. Çevremizde hiç görmezdik. Hemen her kadının kahverengi saçlara sahip olduğunu görmekteyiz.
Merhaba, yani bence hiç bir saç rengi sıradan değildir açıkçası ben öyle düşünüyorum. Tamam kahve saç rengi çok fazla kişide var özellikle doğal saç rengi kahve olanlar biraz fazla ancak yine de bundan dolayı kahve renginin sıradanlaştığını düşünmüyorum. Arkadaşın bana kalırsa haksız yani. Kahve saç yakışan kişilerde gerçekten hoş ve çekici durabilir sıradan deyip de geçmek saçma diye düşünüyorum açıkçası. Sıradan olsa bile eğer yakışıyorsa ya da yakışma ihtimali varsa neden boyatmayalım ki?
Soru çok iyi oldu. Hatta lisedeyken arkadaşım siyah saç ve kahverengi artık kimse sevmiyor dedi ama komik olan neydi biliyor musun? kendi saçı kahverengi ve siyah karışık birşeydi biraz komik oldu söylemesi :D bence kişiye göre değişir siyah ve kahverengi çok yakışıyor her kadına💭👼💫🌺 sarışın olanlar bile siyah ve kahvrenegi koyu renkler tercih ediyor. O yüzden sıkıntı yok bence bu konuda söylentilere kulak asmamak gerek bazen :)
Hayır önemli olan saçların güzel görünmesi. Parlak vs olduğunda saçın rengi de kendini daha iyi belli eder bence. O yüzden aslında hiç bir saç rengi sıradan değildir.
Sıradanlık bana göre sık sık karşılaştığımız, bir özelliği olmayan demek. Dünyada kahverengi saçlı insanların diğer saçlarla olan sıralamasına bakarsak 2. sırada olduğunu görürüz. 1. si siyah sanırım. Türkiye'nin de %50'den fazlasının siyah veya kahverengi saçlı olduğunu gözlemleyebiliriz. Bu yüzden çok sıradan bir renk ama çok fazla tonu olduğu için çok da yermeyelim🤪🤪