Evett aklıma kızıla boyatmak düşmüş daha önce hiç boyamadim bide saçım yanarmi ya zarar veriyormuş saçı açınca rengini falan saçım oldukça uzundur da zarar görsün istemiyorum kızıl renk çok hoşuma gidiyor şu sıralar sizce guzel dururmu bende 😊🙄Bu kendi rengi saçımınGörselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin. daHadii soruya lütfen alakasız saçma sapan yorumlar istemiyorum
Bence boyama çünkü zaten son zamanlarda neredeyse herkes saçını kırmızıya boyuyor bir kere o boyanın kullanması kolay değil yani kırmızı aslında öyle tamam boyadım bitti ben bunu kullanırım diyebilecek bir renk değil sürekli akar mesela her duşta ne kadar kırmızı boya akar her banyo yapmadan açılır sürekli onu tazelemek gerekir ve saçı yıpratır. #reda
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya bende ondan çekiniyorum hep uğraştırma sin beni diye
senelerdir kızıl kullanan birisi olarak fikrimi söyleyeyim; eger acıcı kullanmadan kızıl yapacaksan, ilk boyamalarda istedigin renk tutmayabilir, birkac defa boyayınca tam olarak oturur. sık boyamak ve açmak aşırı yıpratıyor. diplerini cok dert eden birisi isen, düzenli boyaman gerek, ugrastırıyor. ne yaparsan yap illa ki az da olsa yıpranıyor.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yipranmasindan. Yanmasından korktuğum için hiç boyamadim
Maşallah çok güzel saçların var sana da çok yakışır ama 8 yıl kadar kızıl saç kullandım bağımlılık yapar söylim, iyi bir kuaföre gitmen gerekir ki saçların yanmasın. Ayrıca bakımı zor ve masraflıdır kızılla uğraşmak, birde 15 günde bir boyaman lazım çok akıyor.
Bakır kızlı kast ediyorsun kaşlarının rengini baya kırmam lazım koyu renk olunca kaşların kötü duracaktır ikisi. Sürekli kaş boyamak beyazlatıyor maalesef. Birkaç ay kullanıp sonra döneceğim diyorsan boya hevesin kursağında kalmasın. Boya numarası falan verebilirim istersen ben de kızıl kullanıyorum 🤗🤗🥰
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kaslarım çok koyu değil aslında geçici olarak kalem kullanıyorum düzelince açık kumral oluyor
cokda alakalı bir yorum yazmazlar bu paylaşıma.. ama saçlarını kızıl yaparsan yanmaz ama kullanmka. mesele. cok akar ve 10 güne bir boyaman gerekir ve bir müddet sonra bikarsin.. havluyla yataga. kizil renkler çıkar
Yahu sen ne saçmalıyorsun sana ben göz zevkime gore yasa demedimki.. saç konusundada güzel olacagini zaten belirttim madem zoruna gidecekti nedenini sormasaydin.. benimkisi eleştiri ya da yorum değildi sadece bir tavsiyeydi..
Allah Allah ben öyle düşündüm bak çok açık giyiyorsun birde biraz kararında olursa ciddi söylüyorum çok güzel kızsın bak sacinida kizil yapma doğal renginde dursun
Sertsin demedim yüz ifaden öyle dedim. Bilmiyorum bayan kuaförü geçmişim var. Röflede aşırı yakışır, kızılda ama daha sert durursun. O açıdan dedim yakışmaz demedim.