Saç açılırken sizin de canınız yanıyor mu?

Arkadaşlar ben 2 defadır saçımı boyatırken inanılmaz acı çekiyorum açık kumraldan sarıya dönüyorum ve saçımı yıkayıp gittiğim için temiz saçı aşırı yakıyor dendi bu defa yağlı gittim yine acıdan duramadım bi insanın çekebileceği acı olduğunu düşünmüyorum baygınlık geçiricektim resmen Aranızda bu durumu yaşayıpta bi çözüm bulabilen var mı?
Saç açılırken sizin de canınız yanıyor mu?
Cevapla