Kızıl oldu dipleri mor şampuan kullansam geçer mi ya da boya akıtma gibi bir şey gördüm Google dan karbonat ile yapılıyormuş sadece dibe sürüp bekletsem yapsam akıl verrin
Saçımı boyadım dipleri kızıl oldu bunu nasıl yok edebilirim?
Selamlar 🙂 Saçınızı yeni boyamışsınız belli bir süre beklemeniz gerekiyor. Beklemeden boya açma veya başka işlem uygularsanız saçınıza zarar verebilirsiniz. Yaklaşık 1 ay kadar bekleyin boya saçınıza otursun ondan sonra açma işlemini uygularsınız.