6-7 ay saçlarımı bu şekilde bakır kızıl kullanmıştım aslında herkes beğeniyordu saçım doğal dalgalı olduğu için ve tenim de beyaz olduğu için orjinal sananlar dahi oluyordu ama kuaförler hep sarı senin rengin derlerdi zaten kendi saç rengim de açık kumral sarışınlık var diyebilirim. 2 ay önce saçımı sarı yaptım 2. Fotoğrafta olduğu gibi. Uçları yıprandığı için belimde olan saçımı çok üzülerek sırt ortasında kestirdim 😕 Kimi keşke turuncu kalsaydın diyor kimi sarı güzel diyor sizce hangisi daha güzel? 🧐
Sizce bana sarı saç mı daha çok yakışmış kızıl saç mı?
Merhaba. Kızıl saç rengi adete sizin ten tengeriniz için size özel yaratılımş gibi durup ten renginizle uyumu bütünleşiyor. Kızıl tonunu kullanmanızı tavsiye ederim.
Ama artık sarıyım kızıldan kurtulmak inan çok zor. Yaşım 25 ilerde zaten saçım beyazlayacak doğal saç rengim serenay sarıkayanınki gibi ve ben o rengi görmek istiyorum dip istemiyorum artık o yüzden ombre tarzı kullanmak içi döndüm sarıya kızıl çok güzel ama aşırı zoorrr 😕😕