Merhaba gadası... Şarap kızılı tutkum var Benim, 16 yaşımdan beri belli aralıklarla kullanırım. Lakin bu rengin ömrü çok kısa, 1 haftada akıyor, ve kızıl rengin kapanması hiçte kolay olmuyor.
Akmasa saçımı siyaha boyamadan önce kırmızı kullanıyordum, ilk boya rengimdi, aşıktım resmen ama malesef max 5 gün sürüyodu o renk sonra kızıllaşıyordu hoş olmuyordu.
En İyi Cevaplar