Uzun saçlarda harika dikkat çekici bir görünüm sağlıyor.
Rengarenk saç rengi sizde nasıl durur?

#gadasından sevgilerle 🤗
Rengarenk saç rengi sizde nasıl durur?


Merhaba.
Havalı, iddali ve değişik duruyor. Tarz yapmak için tercih edilebilir. Kendine yakıştıran herkes yapabilir. Bende seviyorum ve güzel duruyor.
İlk boyattığında güzel oluyor sanıyorsun bir yıkıyorsun o saçı asla düzleştirici maşa kullanmadan şekil almıyor boya saçı mahfediyor üstelik renkliyse sürekli dip boyası lazım en son pişmaniye olup yanıyor
Akma derdi olmasa boyardım ama nasıl dururdu bilmiyorum.
Bana çok yakışmaz gibi ama
Cevap
7Cevap
şu an saçlarımın üst kısımları mavi alt tarafı mor gayet güzel duruyor
Benim mizahım biraz sert ağır başlı biriyim o yüzden pek yakışmaz diye düşünüyorum.
Beyaz tenliyim hoş durmaz
Kötü durur ve çocuksu
Çpk çirkin durur bende
Anime olurum
Bana her şey yakışır..
Saçımı siyahtan başka renk yapmadım bilemiyorum :d
Yakışır ama ben sevmem
Bende kötü duracağı kesin 😂😂
Ayy hiç düşünemiyorum
Olabilir yapmadığım şey değil😀
Bilmem hiç denemedim
Kocamann bir yuvarlak (O)
İyi durmaz sanki
Bu fotodaki iyimiş
Kendime yakıştırıyorum ben
Kötü
Tarza bağli bence
Yakışmış buna
Komik
Berbat
Olmaz bende bence
Berbat heval
Ama bu çok güzel ya
Güzel durmaz bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?