Ara insan değişiklik istiyor bebek kumralı furyasına bende katıldım ama dediğim gibi sarı ve sarı alt tonlu boyaların bakımı çok masraflı pişman oldum😅 mor şampuan bakım yağları çünkü saçı açarken öyle sert işlemler uygulanıyor ki saç kendinden geçiyor toparlamak için baya uğraş lazım yoksa cadı saçı gibi oluyor😅 mutlaka makyaj gerekiyor hele yüzde kusur varsa olduğunu gibi ön plana çıkıyor hastalıklı solgun bir görünüm veriyor çok zor çok pişman oldum