Saçımı palette 8.1 e boyadım kumral renge açıcı kullanmadım açıcı kullanmadığım için bu kadar açık renk olmaz dedim ama dipler turuncu oldu saçın alt kısımları boya yok gibi resmen 1 sene oldu ombre yaotırmıstım ama ombre sonucta kalmadı altlarda vardo az bişey ama alt boyasız gibi oldu ya kuaföre gitcem galiba açıcı kullanmadan hangi renge boyatabilirim ya da bu saç düzelir mi kuaför süz neden alt kısma boya tutmadı arkadaşlar
Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?
Şu an ki renkten 1-2 ton daha koyu bir renge boyarsan eğer eşitlenir. Boyanın fazla bakır olmasıylada alakası var bakır olmayan alt tonlu bir boya daha çok yakışır ve oturur.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence çok güzel olmuş cok dogal durmus. Ben kendi sacimin rengine kiyamiyorum ama kiyip boyatsam boyle bir sey isterim. Hatta bu rengi kuaforler zor tuttru diye boyatamiyorum. Ben cok begendim sana da yakismis
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Şu an ki renkten 1-2 ton daha koyu bir renge boyarsan eğer eşitlenir. Boyanın fazla bakır olmasıylada alakası var bakır olmayan alt tonlu bir boya daha çok yakışır ve oturur.
Bence çok güzel olmuş cok dogal durmus. Ben kendi sacimin rengine kiyamiyorum ama kiyip boyatsam boyle bir sey isterim. Hatta bu rengi kuaforler zor tuttru diye boyatamiyorum. Ben cok begendim sana da yakismis
Bence güzel olmuş elleme diye düşünüyorum Bir de sana çok yakışmış
Düz siyaha boyat çok güzel olursun, senin rengin köyü tonlar 💁
Koyu* ulen klavye🤨
Cok guzelsin tatlisin sacinda sari sana cok yakışır
Evlimisin , yanindaki kizin mi kardesinmi canm
Bence hiç yakışmamış bu renk. Koyu bı boya al boya.
Saçını daha fazla yıpratma. Zaten akar.
Çok sırıtmıyor sanki biraz sabret boya akar zaten
Koyu renk gider sana aldığın boyayı bırakmalısın
Bir şey olmaz ya böyle de güzel
tam evlenmelük, duvardan duvara vurulmaluk :)
Hiç anlamıyorum boya işlerinden😂
Çok yipratmis boyarsan daha berbat olabilir
Gözlere focus 😻
Kuaföre gitmen en iyisi olur
Hoş olmuş böyle
Çok iyi yaaa
Çok mu güzeliz acaba