Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?

Saçımı palette 8.1 e boyadım kumral renge açıcı kullanmadım açıcı kullanmadığım için bu kadar açık renk olmaz dedim ama dipler turuncu oldu saçın alt kısımları boya yok gibi resmen 1 sene oldu ombre yaotırmıstım ama ombre sonucta kalmadı altlarda vardo az bişey ama alt boyasız gibi oldu ya kuaföre gitcem galiba açıcı kullanmadan hangi renge boyatabilirim ya da bu saç düzelir mi kuaför süz neden alt kısma boya tutmadı arkadaşlar
Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?
Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?
Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?
Saçlarımı boyadım dipleri açık kaldı, ne yapmam lazım?
Cevapla