Aranızda kadın kuaför veya saç boyasından anlayan var mı?

Benim saçım ombreydi turunculaşma oldu kumrala 7.11 ile boyadım ama hata yapıp dipten boyadım veya boya aka aka şu an tekrar ombre gibi oldu ama dibim var dibimde ki renge boyuycam saçımı koyu kumrala ama ilerde tekrar ombre yaptırırsam açılma olur mu yani siyah hariç her renk açılıyor diye biliyorum
Aranızda kadın kuaför veya saç boyasından anlayan var mı?
Cevapla