21 yaşındayım 16 yaşından beri siyaha boyuyorum ve artık sıkıldım şu an saçım uzun ve siyah baya yapay duruyor diye düşünmeye başladım son günlerde, omuz hizasında kesip rengini açmalı miyim sizce (Fotoğraflardaki kadar beyaz tenli olmam mümkün değil filtre etkisiyle de baya beyaz duruyorum ama gerçekte de beyaz tenliyim ve görünmese bile çok fazla çillerim var) Hangi renge boyamaliyim
25 den sonra kaşlara 1 el atıp değiştireceksin biliyorum ama 1 tık inceltirmisin? Sen de bişeyler eksik ne eksik anlamadım 1. Resimdeki giibi modle yapma. Kabarık saç gider sana.. Zaten 30 olunca ensene 35 de küt takılacan
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnce kaşlı olunca aşırı çirkin oluyorum denedim onayladım 😂
Bende eksik olan şeyi soyliyim allık falan kullanmıyorum yüzüm bu yüzden ölü gelin gibi tek ton beyaz bir de dediğin gibi saçlarımı hep geriye atıyorum yüzüm büyük duruyor ama önüme atmayı sevmiyorum bu yüzden kısa kestirirsem daha kabarık istemsiz biraz yüzümün önünde durur diye düşünüyorum ve saç rengimi açarsam yüzüm bu kadar çarpıcı durmaz
beyaz tene siyah saç gider, ayrıca yaşlı görünmek sadece saçtan kaynaklanmaz. boy-pos, yüz şekli, alnın açıklığı, kemik yapısı vs vs hepsinin payı var mutlaka
Bilmiyorum ki 13 yaşından beri boyuyorum 16 da da siyaha boyamaya başladım kendi rengimi unuttum ama kardeşleriminki açık kahve benimki de öyleydi diye hatirliyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
25 den sonra kaşlara 1 el atıp değiştireceksin biliyorum ama 1 tık inceltirmisin? Sen de bişeyler eksik ne eksik anlamadım 1. Resimdeki giibi modle yapma. Kabarık saç gider sana.. Zaten 30 olunca ensene 35 de küt takılacan
İnce kaşlı olunca aşırı çirkin oluyorum denedim onayladım 😂
İnce demedim 😂 çok beyaz da özenme.. Koyu renk favorim 😂
Bende eksik olan şeyi soyliyim allık falan kullanmıyorum yüzüm bu yüzden ölü gelin gibi tek ton beyaz bir de dediğin gibi saçlarımı hep geriye atıyorum yüzüm büyük duruyor ama önüme atmayı sevmiyorum bu yüzden kısa kestirirsem daha kabarık istemsiz biraz yüzümün önünde durur diye düşünüyorum ve saç rengimi açarsam yüzüm bu kadar çarpıcı durmaz
2. Resim güzel ama
Mavi yap saçalrı bir de görelim
İlk fotoğrafta ona mı benzettin gerçekten zmcmsmx
Şaka yapıyorum ya 😂 şu filmi de izlemem lazım 1 ara
beyaz tene siyah saç gider, ayrıca yaşlı görünmek sadece saçtan kaynaklanmaz. boy-pos, yüz şekli, alnın açıklığı, kemik yapısı vs vs hepsinin payı var mutlaka
Bence bu renk iyi duruyor
Ama çok sıkıldım çok yapay duruyor makyaj yakışmıyor açık bir ruj bile sürsem düğün makyajı oluyo
Kız saçmalama ne güzel duruyorsun işte
Beğenmesem derdim hdhdhdhdhd
Gayet hoş duruyor bence
Mavi siyah yap daha seksi oluyor xjhddhdhd
Sacinin rengi gayet guzel ve sana yakismis
Ay ama çok güzelsin böyle
Doğal renginde kalsın bence
ten rengin fotoğraftaki gibi açıksa kesinlikle turuncu yapmalısın
ne renk olursa olsun, herşey yüzün görünümüne bağlıdır
turkuaz olsa evlnme teklefi ederdim yarın sabah notere çekelim
o değilde kolunu kim morarttı?
Bluzun gölgesi 😂mor değil ama öyle duruyormuş şimdi fark ettim
yaaa? Ben öyle sandım dedim biri kizi dövüyormu acaba 😬😬 Saçlarına gelirsek bence Kahve tonları seç ama içinde kızılı olmasın.
Normalde hangi renk?
Bilmiyorum ki 13 yaşından beri boyuyorum 16 da da siyaha boyamaya başladım kendi rengimi unuttum ama kardeşleriminki açık kahve benimki de öyleydi diye hatirliyorum
Anladım siyah yakışıyor. Kızıl da yakışır
zaten 21-22 gösteriyosun
Böyle süper bence. Siyah en sevdiğim renk gerçi
Siyah kal ya da kizilll yap
Gayet yakışmış büyükte göster miyor
Bencede gayet iyisin
Kızıl
Sombre bence yüzüne de gider
Güzel işte
Sarıya falan boya
Göstermemiş
Emine abla nasılsın
İyiyim ablam sen
Benden iyiyim gerçekten sen misin