Kod kırmızı! Saçlarıma ombre yaptırdım. Saçlarımda yanma ya da yıpranma yok ama baya sertleşti. Ne yapmalıyım?

Yaptıralı henüz 1 hafta olmadı. Glissin yoğun terapi bakım maskesini, lorealin saç serumunu, saç kremini, şekillendirici kremini aldım. Ekstra olarak badem yağı kullanıyorum. Saçlarımın eski yumuşaklığına kavuşması için öneriniz var mı?
Kod kırmızı! Saçlarıma ombre yaptırdım. Saçlarımda yanma ya da yıpranma yok ama baya sertleşti. Ne yapmalıyım?
Cevapla