#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi? Saçlarımın doğal rengini de seviyorum, çünkü kahverengi tonlarında. Ama Palette Deluxe saç boyalarının verdiği o parlaklığa bayılıyorum. Sırf bu yüzden saçlarımı boyadım. Hatta Bence olarak da paylaşmıştım. Buyrun, Palette Deluxe Eşsiz Yağ Bakımı Serisini Deniyorum: İstediğin Renk, İstediğin Sen!
#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi?
saçlarımın kendi rengi, dolayısı ile dip boya derdim yok sadece senede bir iki kez canlılık adına kendi tonunda boya atıyorum onu da kendim yapabiliyorum :)
En İyi Cevaplar