#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi?

#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi?
#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi?
Saçlarımın doğal rengini de seviyorum, çünkü kahverengi tonlarında. Ama Palette Deluxe saç boyalarının verdiği o parlaklığa bayılıyorum. Sırf bu yüzden saçlarımı boyadım. Hatta Bence olarak da paylaşmıştım. Buyrun, Palette Deluxe Eşsiz Yağ Bakımı Serisini Deniyorum: İstediğin Renk, İstediğin Sen!
#EvdeKal sürecinde dip boya zamanı geldi. Saçını boyayacak mısın, yoksa bu hali de güzel mi?
Cevapla