Saçları üst üste açıcıyla açmak saçı çok yıpratır mı?

Ben 3 ay öncesinde saçımı açıcıyla açtım ve kızıla boyadım ama istediğim renge ulaşamadım tekrar kızıla boyamak istiyorum ve yine açmama gerek olur mu? Gerek olucaksa saçım yanar mı?
Saçları üst üste açıcıyla açmak saçı çok yıpratır mı?
Cevapla