Karantinada kala kala saçlarımızın dibi geldi, boyamız aktı. Mahalle yanarken saçını tarayanlardan olmak istemem ama psikolojimizin bozulduğu bu günlerde kendimizi mutlu etmek bir şeyler yapmazsak ayakta kalamayız.
Uzun lafı kısası evde saçını boyayanlardan saç boyası önerileri almak istiyorum. Özellikle kızıl kullanan üyelerden bekliyorum :)
Uzun lafı kısası evde saçını boyayanlardan saç boyası önerileri almak istiyorum. Özellikle kızıl kullanan üyelerden bekliyorum :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben palette 7.77 yoğun bakır kızılla palette ateş kızılını karıştırıyorum çok güzel oluyo rengi
Saçım koyu kestane açma işlemi uygulamadan boyarsam tutar mı saçım doğal renginde şu an
Açarsan çok daha iyi olur öyle sapsarı olmasına gerek yok rengi biraz kırılsa yeterli diğer türlü zor tutuyor yani denediğim için biliyorum
Bildiğim kadarıyla direkt kızıla boyarsan dökülmeler çok artıyormuş. Ara renkleri kullanman lazım.
Zaten saçım kızıl şu an sorun yok
Farmasi-Kiremit kızılını öneririm sana.