Merhaba arkadaşlar normalde saçlarım kumral renk oksidan ve açıcı toz (kuaförün önerdiği) ile açtım turuncu gibi bir renk oldu sizce zamanla akar mı? Kuaföre mi gitsem en garanti? Deneyenler yaşayanlar var mı ne yaptınız?
Saçlarımı açıcı ile açtım sonuç hüsran. Zamanla akar mı?
Akmıyormu bende bugun yaptım cokk pişmanım lütfen yardım edin toz acıcıyla yaptım baktım turuncu olmuş herkes gülüyor sabahtandır aglıyorum yardım edinn
Erkek arkadaşım saçını açıcı ile açtırmıştı ve aylar geçmesine rağmen pek bir değişiklik olmadı. Ama en azından ilk haline göre bir azalma oluyor. Sen yine de bir kuaföre danış derim
Bende olmuştuu senin kötü değilde benim sapsarı olmuştu iğrençti turuncumsuydu koyu boyayla hemrn evde boyadım koyu kahveyle boyamıştım onun rengini bastırsın diye düzeldi ama zamanla o boyadığım boya aktı doğal sarı durdu
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani sence koyu renge mi boyayım kuaföre mi gideyim ama sarı istiyorum işte
Şimdi yandın kızım üzerine boya yapsanda iğrenç bir renk olacak boya akınca sarı ya da kızıl renk olacak Allah aşkına git kuaföre istediğin tona boya açıcı nedir ya üzüldüm
En İyi Cevaplar