Saçları boyalı erkek çok mu bakımlıdır?

# gadasından sevgilerle 🤗


Bence değildir sadece boyayla olmaz o bakım
Teşekkürler bitanem
Hayır
Selami Şahin'se tabi ki, gadası.
Bence keko olma ihtimali de var
Cevap
6Cevap
Şimdi fotoya mariano reyizi koyarsan herkes saçını bile boyar.. Mustafa yı koy daha güzel karar verilir.
Boyayla bakımın alakası yok. Genel olarak saç boyayıp sonra saçına bakım yapmayıp çalı süpürgesi gibi gezen o kadar çok insan var ki...
Saçı boyamak, makyaj yapmak bana göre bir bakım değildir.
Yoo bizim mahallede saçına sarı meç yaptırıp leş barzolar var😂
hayır, genelde komik ve yapmacık duruyor. Begenmiyorum
Hayır bnce bunun bakımla alakası yok. bna göre bakım temizlik olur.
Şu yaptığınız uçları açma işlemi çok iğrenç duruyo bence
I. bnedir. bakimli degil bakim tek bir fön veya sprey veya jöle veya parfumle ya da sac sakal kesmeklede olur simdi bir bayan sirf sac boyatti diye cok mu bakimli oluyor?
Yani bakımın saçla pek bir ilgisi yok genel anlamda bakımlı olmalı insan
Ya bu erkekler niye saçını boyatıyor ki başta bunu anlamış değilim
İgrenctir.. hic sevmem.. hatta gorursem gay derim. bakmam
Hayır ama bazılarına çok yakışıyor
Hayır çoğuna da yakışmıyor
Bence hayir hatta komik duruyo bakimla alakasi yok
Benim boyalı;Bakımlıyım
Bana nedense çok pis görünüyorlar 😬
Boyalı olan bakımlıdır diye kural Yok
yuh buna da bakım denirse
Bence itici
Yakışıyorsa evet.
Hayir...
Hayır
İtici
nonoştur hahaha
Hayır
Yakistirmiyorum 🤔
Hiç yakışmıyor ya uçların rengini açmaları
Hayır alakası yok
Evet. 😍
Yok ya
Değil
Bana yapay geliyor
Hayır
Oooo asiri asdjfkf
Seviyordur
Alakası yok
Hayır
Iticidir..
Hayır..
Hiç yakıştırmıyorum.
Berbat
Hayır
sanmam
Havalidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar