Ben denedim. Saçlarımı çok sık boyayan biriyim, renkten renge girerim ama evde saç boyamak biliyorsun ki bir eziyet. Saç boyası markaları inatla şıp şıp damlayan saç boyası yapıyor. Bunun jel olduğunu öğrenince hemen aldım, ben de senin dediğini aldım yani pure color gece mavisi. Hayatımda bu kadar rahat bir saç boyama deneyimi geçirmedim öyle söyleyeyim sana. :D Damlamıyor etmiyor, rahat rahat boyayabiliyorsun o yıpranıklık olmuyor. En iyi saç boyası sanırım bu oldu benim için <3
En İyi Cevaplar