Selamlar pofuduk KS üyeleri ❤️ beklenen gün geldiiiii 😊 "Schwarzkopf Pure Color 1.4 Siyah Üzüm Reçeli" ürünü elime ulaștı. Saçlarınızı sağlıklı bir şekilde yıpratmadan, kırmadan boyamak isteyen kadınlar için muhteșem bir saç boyası. O halde hep birlikte "Pure Color" ürününü tanıyalım 😊

🌟 Schwarzkopf "Pure Color" 🌟

💙Kolay uygulaması sayesinde, hızlıca saçlarınızı boyayarak, istediğiniz rengi elde edebilirsiniz. Farklı farklı renk seçenekleri sayesinde ise, istediğiniz rengi kolay şekilde bulabileceksiniz. O kadar sevimli eğlenceli isimleri var kiiii😇 vișneli tart, tarçınlı kek, siyah üzüm reçeli, bal badem, frambuazlı çikolata, sıcak çikolata, krem karamel, süt reçeli, buzlu çikolata, az sütlü çikolata, çikolata sufle gibi karşı koyulmayacak ürün. %100 beyaz kapama sağlıyor üstelik içerisinde benimde her zaman çok sevdiğim "Aleo vera, kaktüs ve aquaxyl" özleriyle zenginleștirilmiș formül sayesinde, saçlarınız neme doyuyor ve harika bir canlılık katıyor. Elbetteeeee bununla bitmediiii😊 "Jojoba yağı" içeren bakım kremi sayesinde saçlarınız parlak, sağlıklı ve ışıltılı bir görünüme sahip olacaktır😇
🌟"Pure Color 1.4 Siyah Üzüm Reçeli"

💙Elbette "Pure Color" ürününü deneyen biri olarak, normal de bilirsiniz boya kokusu birçoğumuzu tutuyor ve rahatsız oluyoruz. Ama "Pure Color" asla böyle değil. Boya kabıma boyamı döktüğüm andan itibaren beni rahatsız eden bir koku asla almadım. Tam tersine mis gibi kokusu ve sevimli jel kıvamı beni büyüledi 😊 bazı kullanılan boyalar da bilirsiniz saça uyguladıktan sonra akma, damlama gibi sorunlarla karşılaşırız. Fakat "Pure Color" asla ve asla akma, damlama, saç diplerinde yanma ve acı hissiyatı gibi problemler yaşamadım. Saçlarıma boyayı uygularken, büyük bir rahatlıkla sürdüm. İçeriğinde "Aleo vera, kaktüs ve aquaxyl" özlerini hayel ederek saçıma olan etkisini büyük bir heyecan ile bekledim. Elbette istediğimden daha da güzel sonuçlarla karşılaştım.
🌟 Canlı görünüm ışıltılı saçlar

💙Veeeeee sonuç işte "Pure Color 1.4 Siyah Üzüm Reçeli" ana siyah tonda olmayıp hafif mavi alt tonu barındıran bir renktir. Solgun renkte görünen bir saçlarım vardı. Ama "Pure Color" saç boyasını saçlarıma uygularken anında etkisini gördüm. Saçlarımda inanılmaz bir yumuşaklık ve uyguladığım "Saç bakım kremi" sayesinde, mis gibi bir koku ve canlılık fark ettim. Özellikle beyaz tenli biri olduğum için "Pure Color 1.4 Siyah Üzüm Reçeli" sayesinde yüzüm daha da belirginlești ve harika bir hava kattı. Ben artık kendi saç rengimi ve boyamı buldum. Eminim saçının seçme şansı olsaydı O'nu tercih ederdi! #SaçınınTercihi 💙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Teşekkürler bilgilendirici bir yazı olmuş. emeğine sağlık.
Kim bilir ne kadar uğraştın bu yazı için gerçekten çok güzel bir bence yazmışsın eline emeğine sağlık 👏👏👏 kadınlar mutlaka bu yazıyı okumalısınız kesinlikle işinize yarayacak her şey var
😇😇😇Teșekkür ederim arkadaşım 🙏
Rica ederim arkadaşım 😇😇😇
Doğallık bir başka olur, doğal bir yaşamda, doğal saçlarla, insan yaşlandığını da anlayabilmeli yoksa bir gün doğallıktan uzak aynanın karşısında bu kim diyip kendini tanımayacak bir konuma gelebilir. Kişilere saygım sonsuz doğallıktan yanayım arkadaş.
Vişneli tart umuyorum ki , istediğim kızıl tonudur ☺️
Kızıldan vazgeçemiyorum ama çok fazla akması büyük dert
Harikaaaa olmuş 👍🤗
Zaten Schwarzkoph bir harika.🙂
Daha önce saçımı boyamadım ama ürün güzele benziyor
dahga önce denemedim bu markayı üçretsiz bir kutu yolarlarsa deneyip görüşlerimi paylşa bilirim
bir gün kendi boyama macerama cesaret edersem bende deneyenlerden olacağım :) Elinize sağlık.
Schwarzkopf, ile her şey harikadır.
Harikaa hemen alıyorum. Şvarskopla kopucaz
Harikaaaa olmuş 🤗
Zaten Schwarzkoph bir harika
Güzel bir ürüne benziyor
Hadi bayanlar buraya ☺️☺️
Kızıl çok güzel ama ben şu an boyayamam