Benim gibi bir Persian Girl'e sarı yakışmaz 😂 Ha ama kızıl dersen harcarım herkesi 😂 Saçlarımı hiç boyamadım bugüne kadar kızıla merakım var denemeye değer.
Ben acik kumralim yaz sinu hep sarisin olarak cikikiyorum😂 en iyi zarar vermeden sac acan papatya suyu bence. Ama koyu renk sacli insanlarda pek ise yaramaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
sarı herkese yakışmıyor ama yakışana da çok yakışıyor
Güzel gözüken bir ürün saçımın da rengini açmayı düşünüyordum deneyeceğim
Ah çok teşekkür zevkle okudum hepsini en yakın zaman da deneyeceğim
Sarı saç yakışmayan birinde aşırı kötü duruyor bana yakışmaz tercihim değil
Civciv sarısı saç yapıp kaşları kapkara kalıyor ya sevmiyorum o görüntüyü
sarı saç pek bana göre değil ama bazı kadınlarda mükemmel görünüyor
saçımı çok sarıya boyatmak istiyorum ama saçım siyah olduğu için boyayamıyorum
Sarı renkte turunculasmayı hıc sevmem sılver sampuan sart bu yuzden
Kumralim aslında bana ne ölçüde yakışır bilmiyorum rengini açınca yakışıyor yine açmayı düşünüyorum
Sarı saç her kadına gitmez ki etrafta bir sürü çakma sarışın var zaten yakışanıda harbi güzel yapıyo
Benim gibi bir Persian Girl'e sarı yakışmaz 😂 Ha ama kızıl dersen harcarım herkesi 😂 Saçlarımı hiç boyamadım bugüne kadar kızıla merakım var denemeye değer.
Ben acik kumralim yaz sinu hep sarisin olarak cikikiyorum😂 en iyi zarar vermeden sac acan papatya suyu bence. Ama koyu renk sacli insanlarda pek ise yaramaz.
Sevgili bayanlar, esmer teniniz var ise lütfen sarı boyatmayınız.
Saçımı boyatmadım doğal hala 5 yıl sonra düşünüyorum
Sarışın kızları çok seviyorum bayılıyorum orjinal olacak ama
Saç bakımına çok önem veren insanlar buna kesin bakmalı. Saç boyasının kalitesi çok önemli.
Limonda ise yarar diyorlar ama deneyelim bakalim😀
#Emirhancankir1
Sarı saç rengini değil de kömür karası simsiyah saçları daha çok beğeniyorum ben kendimde olduğu gibi teşekkürler 🙂
Sarıdan artık sıkıldım yaa, ama herkes bencede cilt tonuna gire renk yapması daha iyi. Çoğu kisiye bakıyorum çiğ sarıyla geziyo
sarı senedim ama bana yakışmadı maalesef annemin saçlarını sürekli evde palette ile sarıya boyuyoruz memnun çok kendisi
Saçımı sarı ve kumral karışıöı bir renge boyattım sombre tarzında ve çok güzel oldu esmerlere yakışıyor
Palette kaliciligiyla ve bakim yağlarıyla en sevdiklerim arasında turuncu yansima yapmayan kullu renkleri favorim 😊
Benim kendi saç rengim koyu kumral ama ombre yaptırmıştım çok yakışıyor. Sprey kolay bir boyama sağlar 🥰
Schwarzkopf benim kullandığım en iyi boya markası çok fazla denedim ve en memnun kaldığım bu oldu. Yıllardır sarı saçlıyım mutlaka tavsiye ederim
Kaç tane sarımsak eklememiz gerekiyo acaba 😏🌼 ve normal sarımsak kullansak olurmu.. şimdiden teşekkürler 🙏 🤗
Bu resimdeki gibi sarışınları görünce saçlarımı sarıya boyatasım geliyor lakin biliyorum ki sarı saç bana yakışmaz
Doğallığı seviyorum. Boyadan sonra saçın hem yapısını hem parlaklığını kaybettiğini düşünüyorum. Sönük ve plastiğimsi o görüntü 😣 korkunç
Sari sactan vazgecemiyorum yillardir ama sureklide bakim isteyen bir renk o yuzden elimden geldikce bakim yapiyrm
çok istiyorum sarı saçlar ama ben esmeri bnde nasıl durur bilmiyorum. saçlarıma iyi bakım yapmayı seviyorum
Benim saçların boyayı görünce mi desem aciciyi mı saç telim inceliyor incelip kırıldığı için kestim saçlarımı 😥
Sarı saçı aşırı beğeniyorum beyaz tenliyim. Ama ya yakışmazsa endişesi var icimde. Kararsızlık kararsızlık...
Koleston kullanıyorum, ama palette yi deneyeceğim👍
Biraz daha açık kahverengi fena olmazdı ama sarı olmaz 🙅♀️
Bana sarı renk giderim bilmiyorum ama kızıl Yakısırr bence
Bizim ülkedeki çakma sarışınlar için önemli bilgiler içeriyordur
Kullandığım boya markası, doğal ve sağlıklı sarıların en mümkün olduğu marka. Teşekkürler 🌼
ben kullanmıyorum ama gercekten harıka gozukuyor !! tesvık edıcı bır yazıı ahahsh
Sarı yapana kadar saç pişmaniye ye dönüyor asla yapmam.
Siyahtan sarıya dönmek çok zor ve cesaret isteyen bir şey bilenler bilir
Sari saclari normalde hic sevemem ama bu bir harika dostum
Sarı renk bana yakışmıyor amamyüzüme gitse kesün kullanırdım
Benim istediğim eşsiz morlar eşsiz kızıllar bir de onlardan bahsetsek?
Sarı renk bana yakışmıyor ama yakışanlara hayran kalıyorum desem abartmış olmam
hiç denemedim desem sarı rengi aslında bir denemek lazım malum evden çıkamıyorken :)
Parıltı ışık güneş daha be olsun mükemmel tamamlayıcılar
İlerde belki sarı renk düsünebilirim ama esmer olmak daha hoşuma gidiyor
sonradan sarışın olan kadınları çok güzel bulmuyorum ama doğal sarışınlar çok güzel oluyor
Sarının bir insana yakışabilmesi için en önemli faktörlerden biri de kesinlikle ten rengi.
Saçlarımın rengine aşığım ama bazılarına sarı saç müthiş yakışıyor
Saçımın uçlarına sarı düşünüyorum yaşasın palette 😍
Sarı renk boya hiç yapmadım tercih edicem bir renk te olmaz
Uygun ton uygun açıcı ve uygun zaman saçın yanmaması için
Keşke sarı yakıssaydı da yapsaydım ama mallesefff hiç yakısmaz
Sarı saç herkese yakışmıyor ama yakışana da çok güzel oluyor
Simdiyah kaşımla uyumlu olacağını sanmadığım ama içten içe çok sevdiğimdir sarı saç.
Herkes sarıya boyamasın mümkünse. Sonra etrafta bir sürü Tarık mengüç oluyor 😁
Evet benımde aklımda en yakın zamanda gelıyot degısıklık
Sarı saç herkese yakışmıyor hele ki esmer tenliysen
güzeel tonlar cidden cok onemli basarili olmus sevdim
açık renk sarı daha iyi yoğun olmayacak bide kısa saçlılara daha iyi yakışıyor