“Büyüleyici saç rengimle her zaman güneş gibi parlamalıyım.” diyen kadınlar buraya! ☀️ Şimdi, evde s
Saç Bakım İstediğin Renk Saçlarınla Ev Keyfini Katla! Evde Saç Boyamak İsteyen Kadınlar İçin 6 Taktik (Sayfa 9) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5919 İstediğin Renk Saçlarınla Ev Keyfini Katla! Evde Saç Boyamak İsteyen Kadınlar İçin 6 Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 78 kişi beğendi
Dılbixun Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Tarçın bakır 😍 en beğendiğim renklerden 0 1 Yorumla Dılbixun +1 yıl ya da kızıl bakır Yorumla
HürreemSultaaN Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Evde saç boyamak en güzeli Kesinlikle hemde 🌺 0 0 Yorumla
Yagmuurs_ Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Tavsiyeleriniz için teşekkürler ellerinize sağlık 0 0 Yorumla
Kafam_a_göre Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Saçımı daha önce hiç boyamadım rengimi seviyorum 0 0 Yorumla
bensherlock Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Evde boya yapmıştım daja öncr ama biraz korkuyorum 0 0 Yorumla
esra_kk Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Boyası değil de, cilt için hyaluronic acid çok iyi 0 0 Yorumla
Sarışınpapatya07 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımı hiç boyamadim ama boyamak isterim🙏 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Kızıl bakır çok hoşuma gidiyor
Tarçın bakır 😍 en beğendiğim renklerden
ya da kızıl bakır
Çok güzel ben zaten kullanıyorum
Evde saç boyamak en güzeli Kesinlikle hemde 🌺
Bende kendim boyuyorum, pratik ve kolay.
Kendi kendime ombre yapabilir miyim?
Güzelmiş renkler beğendim
Palette hep iyi tonlar çıkarıyor
Ah bu tüyolara ihtiyacım vardı çok sağolun
Evde saç boyamak daha iyi 🌺
Hiç kullanmadım denemek lazım bir bunu
Güzel paylaşım olmuş elinize sağlık
Hiç denemedim ama güzele benziyor
Ev de saç boyanır mı ya saçmalık.
Ben kelim onu ne yapalım?
Tavsiyeleriniz için teşekkürler ellerinize sağlık
Tavsiyeleriniz için teşekkürler
Ödevlerden başımızı kaldıramıyoruz kii
Siyah vazgeçilmez renklerimden biri. 💕
Saçımı daha önce hiç boyamadım rengimi seviyorum
Evde boya yapmıştım daja öncr ama biraz korkuyorum
iyi güzelde ben buna üşenirim
Denemek iyi olur aslında 😂😂😂
Ben her zaman doğallıktan yanayım👌👌
Ben saclarimi boyamiyorum
Boyası değil de, cilt için hyaluronic acid çok iyi
Ben boyama taraftar i değil im
Bence kuaför yerine evde boyamak daha ekonomik.
Çok riskli değil mi ya evde saç boyamaj
Saçlarımı hiç boyamadim ama boyamak isterim🙏
Erkekler Ne Diyor