Benim de saçlarım sarıydı, siyaha boyamadan 2 ay önce kendi dip rengime en yakın renge yani koyu kestaneye komple boyayıp daha sonra siyaha geçtim. Sarıdan direk geçseydim çok yıpranırdı diye düşünüyorum belki sen de ilk önce kızılları nötrleyip öyle siyaha geçmeyi tercih edebilirsin
Kızlar Ne Diyor
Evde saç boyamak çok zahmetsiz. İstediğimiz renklere ise Palette Deluxe İle kavuşmak çok kolay Benim favorim çikolata kahve
evde saç boyamak gerçekten pratik bir şey fakat dikkatli olmak gerekir palettenin renkleri ve fiyatı da uygun
Açıkcası markayı severek kullandım ve bütün işlemleri kendim yaptım. Ama benim için boya mevzusu kapandı saçımı akışına bırakmaya karar verdim.
çok yararlı bir bilgi olmuş uzun zamandır saçımı boyamak konusunda tereddüt ediyordum sanırım boyayacağım
Kınalı saçlar boya tutuyor mu acaba, 1 sene boyunca her ay kına sürüm saçlarıma 4 aydır da kullanmadım.
Ben dogal boyaliyim bunlaea ihtiyacim yok ama bazen bende istiyorum renkten renge sokayim ama kiyipta yapamiyorum
Saçımı kızıldan siyaha boyamayı düşünüyordum iyi denk geldi, bunları öğrendiğim bu markayı yeni deniyorum 1.0 siyah kullanıp beğenen var mı aranızda?
Ben yaklaşık 8 9 aydır 1.0 kullanıyorum ve çok memnunum 🌺
kızıllarım var uçlarda ve bir kaç parmak yukarda solmuş rengi, Saçım yanmaz değilmi bu yüzden korkuyorum
Benim de saçlarım sarıydı, siyaha boyamadan 2 ay önce kendi dip rengime en yakın renge yani koyu kestaneye komple boyayıp daha sonra siyaha geçtim. Sarıdan direk geçseydim çok yıpranırdı diye düşünüyorum belki sen de ilk önce kızılları nötrleyip öyle siyaha geçmeyi tercih edebilirsin
Saçınızın ön taraflarını daha açık renge boyayın arada çok fark olmasın aşırı doğal duruyor örneğin çağla şıkel
Renk skalası çok fazla çok güzel, artık farklı renkler kullanmak istiyorum fakat siyah saçım izin vermiyor:(
çok beğendim tebriklerrr en kısa zamanda deneyeceğim
Benim saç rengim koyu olduğundan bazı renkler istediğim gibi olmuyor ne yapabilirim?
Saçlarımı boyamak istediğimde bu bilgiler çok işime yarayacak teşekkürler..
Fazla diplerime yapamıyorum lenf sorunum olduğu icin ama tesekkurler 🥰
Palette her zaman önereceğim bir ürün. Kullandım ve bakımı yönünden çok memnun kaldım.
Evde istediğim renk tutar mı diye endişelenmiyor değilim.
Saçlarım kahverengi ama ben kumral istiyorum. Deniycez bakalımmm
Saçlarımı daha önce hiç boyamamıştım. Ama bu taktiklerden sonra bir kereliğe mahsus deneyeceğim😊
Pakette her zaman kullandığım bir ürün, şidettle taviseye ederim
saçlarım siyah olduğu için 3 numara boyayı tercih ediyorum ve memnunum
ben evde yapmıyorum param olursa kuaföre giderim yoksa uzasın derim diplerim cıksabile
Kızıl yapmak istiyorum bana gidermi kararsız kaldım
saçlarımı boyamayı seviyorum özellikle Palette Deluxe Yoğun Renkler Serisi ile harika oluyor
Saçlarımı kazıdım uzayınca ne renk önerirsiniz gözlerim yeşil bu arada
Ozelikle gece mavisi 1.1 harika tavsiye ederim ozelikle benim gibi siyah tutukunuz varsa
cok iyi ya kdsjhfkhdskfjhdskfjhsdf inanilmaz begeniyorum bu markayi
Doğal saç renginden yanayım ama annemin saçlarını ben evde kendim boyuyorum
palette delux harika canlı ve kalıcı özelliği ile bir numaralı tercihim
Çok iyi denicem mutlaka. Palette deluxe nerden bulabilirim
Ben saçlarımı hiç boyatmadım ama kullananlar memnun denemeye değer
ben de kumralim ama kızıl istiyorum alıp deneyecegim ☺
Erkekler Ne Diyor
boyama derdim yok :D :D :D
Çok başarılı olmuş, təbriklər
Gayet güzel anlatmışsınız. Teşekkürler.
Küllü koyu kumralı çok beğenirim bayanlarda
Güzel oneriler tebrik ederim.