Evde saç boyamanın en güzel tarafı vaktimi daha verimli değerlendirmemdir. Boya yı bekletirken keyfime göre ya evde birikmiş işlerimi hallediyorum veya bir film / kitap eşliğinde zamanımı keyifli bir şekilde geçiriyorum:) Teşekkürler @Schwarzkopf
Pallete mükemmel bir saç boyama evde boya bence hem güvenilir hemde istedigimizi elde edebiliyoruz Kuaförlerde bilmediğimiz gıdaları saçlarımıza vuruyorlar kimsede çıkıp bunlar ne diye sorma gereği bulmuyor
Gayet güzel ve zahmetsiz bir ürün corona nedeni ile dışarı çıkamayıp evde kendine değişiklikler yapmak isteyenler kesinlikle bu ürünle başlamalı onun dışında da gayet kolay uygulanıyor ve mükemmel görüntü elde ediyor
Evde saç boyamak hem rahat hem daha az masraflı eğer çok zahmetli bir saç renginiz yoksa saç renginiz koyuysa kesinlikle evde boyamalısınız.. hemde eğlenceli
Acacia Jeans Color kullanıyorsanız renk akmasına çok diikat edin saç kremiyle karıştararak daha az akmasını sağlayabilirsiniz. Bunu da söyleyeyim dedim tecrübeyle sabit belki birinin işine yarar.
Saclarim diz kapaklarimi gecti ne kadar boya gider bir de birkere boyarsam eski hali zarar gormez dimi kasim siyah siyahami boyim saclarimsa cok acik kumral
Kızlar Ne Diyor
bu yasima kadar boyami da kesimi de hep kendim yaptim artik kuaförlere teslim edicem kendimi :D
Bu yaz karamel sarı düşünüyorum umarım kuaförler açılır ve boyatabilirim
Saçlarımı boyamak istiyorum ama hep bir ya olmazsa var
Bence kahve tonlari cok guzel renkler koyu kahve yani efsaneee
Benim saç rengim siyah baya ni koyu ama böyle markalar iyi geliyor
Saçımın siyah olmasına rağmen siyaha boyamaktan asla vazgeçemiyorum
Sarıyaya boyamak istiyorum palette deluxe güveniyorum
Evde saç boyamanın en güzel tarafı vaktimi daha verimli değerlendirmemdir. Boya yı bekletirken keyfime göre ya evde birikmiş işlerimi hallediyorum veya bir film / kitap eşliğinde zamanımı keyifli bir şekilde geçiriyorum:) Teşekkürler @Schwarzkopf
Pallete mükemmel bir saç boyama evde boya bence hem güvenilir hemde istedigimizi elde edebiliyoruz Kuaförlerde bilmediğimiz gıdaları saçlarımıza vuruyorlar kimsede çıkıp bunlar ne diye sorma gereği bulmuyor
Gayet güzel ve zahmetsiz bir ürün corona nedeni ile dışarı çıkamayıp evde kendine değişiklikler yapmak isteyenler kesinlikle bu ürünle başlamalı onun dışında da gayet kolay uygulanıyor ve mükemmel görüntü elde ediyor
Hiç boyamam saçımı genelde. Güzel bir bence olmuş :)
Saçlarımda beyazlar olduğu için boyamak zorunda kalıyorum
Sarı saç candır. Ben normalde koyu saçlıyım. Yıllardır saçimi kendim boyarim
Düz boyalarda çok kolay ama ara boyalar çok zor boyle
Bu arakar degisiklik yapmayi dusunuyorum sikildim belki denerim neden olmasinn
Daha hiç boyamadım boyamayı bilmeyenler için güzel tavsiye
Evde saç boyamak hem rahat hem daha az masraflı eğer çok zahmetli bir saç renginiz yoksa saç renginiz koyuysa kesinlikle evde boyamalısınız.. hemde eğlenceli
Acacia Jeans Color kullanıyorsanız renk akmasına çok diikat edin saç kremiyle karıştararak daha az akmasını sağlayabilirsiniz. Bunu da söyleyeyim dedim tecrübeyle sabit belki birinin işine yarar.
Palete renk acici ozelligi olan kullu acik sari mukemmel satisa cikarilirken palet yaninda sac boyama fircasi eklenmeli plastik olabilir ayricalik olmazmi bence hediyesi olur
Eline emeğine sağlık çok güzel bence
Saclarim diz kapaklarimi gecti ne kadar boya gider bir de birkere boyarsam eski hali zarar gormez dimi kasim siyah siyahami boyim saclarimsa cok acik kumral
Annemin saçını hep boyarim evde boyamak en rahatı 😊
Güzel taktikler palette en çok tercih ettiğim 👍🏻👍🏻👍🏻
Saçımı boyamak istiyorum ama erken beyazlar diye korkuyorum. Dibine boya sürmeyerek bir tutamını boyama istiyorum ona da cesaret edemiyorum 😅
Koyu saçı açık renk düz boyayla çok fazla açamazsınız. Birkaç ton açığı bile alsanız yine açıcı ister.
Daha yeni saçlarımı sarıya boyadım hiç sevmedigim bir renk zaten tekrar kumrala döndüm boyamaz olsaydım
Saçımı boyadım bende ama aşırı sertleşti ne yapmam gerekiyor.15gun sonra tekrar boyayıp kalıcı yapacaktım. ama vazgeçtim keçe gibi oldu saçım
Saclarimi boyamayi cok istiyorum ancak 1 2 farklilik disinda tum sacimi hic boyamadimmm. Boyle seyleri gorunce hevesleniyorumm
Anneme aldım çok beğendi, beyaz kapatmak konusunda çok başarılı ve rengi de aynı arkasında gösterdiği gibi
Evde saçımı 2 defa boyadım gayette memnun kaldım bal köpüğü ve açık kumral yaptım çok güzel oluyo bence
Erkekler Ne Diyor
Bunu biz erkekler de yapabiliyor muyuz?
Kına daha iyi bence hemde sağlıklı
Merhaba elerine saglik guzel içerikli bilgiler.
ben sıfıra vurdurcam nasıl olsa hep evdeyiz
İlerde belki deneyebilirim
renkler komple değiştirebiliyor insanı
Gayet guzel bilgiler eline saglik
güzel paylaşım olmuş eline sağlık
Bakım önemli 👍🏼Özellikle bayanlar için
Bence doğal olması ama genede bakım şart
Palette dışında yalan en iyisi o
Dalgalı kahverengi renk çok hoş bir şey
Yararlı bir paylaşım olmuş tebrik ederim.
herseyin dogal hali guzel
saç temiz ve bakımlı olmalı
Vedalar soğuk olur sıkı giyinin
Saç bakımı kadar önemli bir şey yok
Yararlı bır paylaşım olmuş.
Saçlarımı mor yapmak istiyorum
Beyaz saça hangisi iyi gelir
Evde saç boyayan da ne biliyimm :)
Saç boyama derdi yok😄✌🏻✌🏻✌🏻
Cok guzel bisimis varya ne dim
çok güzel olmuş teşekkürler
Kadınlarda doğallık en güzeli
Herkes kendine yakisan rengi secmeli bence :)
Kadin bakimla guzel dunya kadinla
Boyaya ne gerek var kına yak yeter
Çok güzel taktiklerimiş teşekkürler
En iyisi sondaki bence yarin bu dünyada en