nasıl tutturuyorsunuz benım saçlarım koyu khaverengi, bir kere evde boyadım sarıya sadec eçok hafif rengini değiştirdi, açık karamel olması için neyapmalıyım
@fatma396 kuaför en doğru sonuca ulaşır açık renkler evde risk birde boyayı al evde boya üstündeki renk olacak diye bişey yok mümkünde değil canım evde yapmak için açıcı ile açman gerek o da saçını yakabilir turunculuğu almak için küllü renge boyaman gerek o da yeşil renk alıyor nerden tutsan elinde kalır
Kızlar Ne Diyor
Faydalı bilgiler vermişsiniz. Bunları bilmeden saç boyamağa kalkmamak lazım. :)
Bir gaza geldim boyayacam az kaldı, boyarsam eğer turuncu olur sanırım en sevdiğim renk kendileriii
Saçlarımın doğal kalması taraftarıyım ama yararlı bilgiler için teşekkürler✌🏻
bunlarin yaninda ebeveynden nasıl izin alabileceğimizide yazın 😂😂
Tam da saçlarımda değişiklik yapmayı düşünüyordum çok iyi oldu bu yazı! 😉
Saçım sarı aslında ama renkli bir saç isterdim doğrusu
Benim en sevdiğim çikolata kahve evde annemin saçını zahmetsiz bir şekilde boyuyorum
Kumral rengini cok seviyorum bide aralara isilti miss
Her rengi denedim en son saçlarım yandı siyaha döndüm 😥
Saçlarimi simdiye kadar hic boyamadim ama kestane tonlarinda güzel bir renge boyamak isterim 😍
Zaten her boyada yazan şeylerdir fakat okumayanlar için çok yaralı olmuş 😌
Her boyanın içerisinde bu talimatlar vardır ancak yinede teşekür ederim bilgi için.
Bir ara denemek için boyasız saçımın bir parçasına kızıl denemiştim güzel durmuştu
Senelerdir palette kullanıyorum zaten. Köyü tonlar her zaman tercihimdir :)
ben boyamama taraftarıyım doğal rengi çok güzel zaten
Evet hic kendim boyamadim ama boyarsam mutlaka aklimda bulunsun
kesinlikle olmazsa olmazlari yazmissiniz, ve diplerden baslamak gercekten onemli sac boyarken 👌
Kestane tonlarını çok beğeniyorum ne kızıl gibi ne de kahve
Evde saç boyama konusunda kendimi hiç riske atmak istemiyorum ama püf noktaları bildikten sonra neden olmasın tabi 🤗 Teşekkürler 🌺
Evde saç boyamak çok kolay; Palette Deluxe ile istediğin renk, istediğin sen! 💗
Sık saç rengi değiştirem biri olarak tercihim schwarzkopf :)
Havlu yerine gitmediğim eski bir t-shirtü giyiyorum😂😂😂
Giymedigim*
Her zaman ki gibi tercihim SİYAH ayrıca kendim boyuyorum saçlarımı🙈
Ben de yakın zamanda boyamayı düşünüyorum saçlarımı bir değişiklik olsun.
Karamel seviyorum yakışıyorda bana palette açık karamel
nasıl tutturuyorsunuz benım saçlarım koyu khaverengi, bir kere evde boyadım sarıya sadec eçok hafif rengini değiştirdi, açık karamel olması için neyapmalıyım
önce açıcı ile açmam gerekıyor galiba, koyu kahve açıcı ile tahmınınzce hangı renk
olur
@fatma396 kuaför en doğru sonuca ulaşır açık renkler evde risk birde boyayı al evde boya üstündeki renk olacak diye bişey yok mümkünde değil canım evde yapmak için açıcı ile açman gerek o da saçını yakabilir turunculuğu almak için küllü renge boyaman gerek o da yeşil renk alıyor nerden tutsan elinde kalır
Guzelmis ama benim sacim cok koyu acmak gerekiyor sanirim degil mi onun icin ne kullanayim
Evde çok fazla saç boyamisimdir. Ama en güzeli hint kınası oluyor.
O kadar şeye üşenirim bu arada Kızıl tonları özellikle çok güzel oluyor seviyorum..
Ne zaman boyasam şu eldiven biyerden yırtılıyor ve günlerce elim boyalı kalıyor🤦🏻♀️😂
Ben 18 yaşındayım saç fengimi seviyorum boyamıyorun
Erkekler Ne Diyor
Gayet güzel anlatmışsınız. Teşekkürler 🙏
Aile bireylerine boyatabilirsiniz
Saçlarım orijinal siyah ama yine de teşekkürler
Erkeğim ama gene de baktim
Güzel olmuş elinize sağlık
Güzel olmuş elinize sağlık
Bunun erkek olan ürününden yok mu ☺️
Sarışınların saçı güneş de yanıyor mu
Güzel bir çalışma elinize sağlık
7.0 sanirim koyu kumral di😊
Cok guzel tavsi tesekkürler
Evet kadınlar için güzel bir bence olmuş
Çok güzel taktikler için teşekkür ederiz
Evde saç boyamak güzel öneri.
Ben boy adim sıkıldım geri sildim
Saç bakımı kadar önemli bir şey yok
Eline sağlık hepsini okudum
Platin sarısı ve pamuk şeker pembesi çok hoş
erkekler için olanı yok mu :D
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık
En iyi saç boyası markası
Elinize sağlık çok güzel bir paylaşım
Saç boyamaya karsıyim dogal olmak engüzeli.
Kumral kadın her zaman güzel
Az kaldı bence kuaförlere
Benimseyici sunum olmuş...
Yani evdeyken çokta şahapmamak lazım...
Evde saç boyamak güzel fikir...
Saç boyamak çok güzel şey
Sac boyayinca dökulme azalio mu