benim kızılım başka markaydı ve acayip kırdı düzleştiricim zaten vasattı her ay kırık icin sacımı kestirmek zorunda kalıyordum omzuma gelen saçlarım boynuma geldi, hem düzleştiricimi remington tercih ettim hem boyamı pallette siyah yapıcam umarım saçlarım sağlıklı görünür teşekkürler cevabın için
ilk basta tutmadı gibi oldu yavaş yavaş renk gelmeye başladı sadece guneste belli oluyordu maalesef.. uçlara doğru geldikcede rengi solmaya başladı iğrenç
Kızlar Ne Diyor
Siyah ve kızıl en beğendiğim renk
Bal rengi benim en sevdiğim ❤️
Ben saçlarımın uçlarını maviye boyamayı seviyorum
Kırmızı saçlar çok güzeldir
Şarap kızılı , elbet bir gün olacak o şaçlarım
yeni saç renkleri getirin pls
Kesinlikle Palette Deluxe diyorum
Palette denemiştim memnun kaldım🤞
Umarım güzel sonuçlarla karşılaşırız
Sarının neredeyse her tonuna aşığım ben😍
Güzel sonuç veriyor hep 🙃
Kestane seviyorum bende. Aslında siyah da hoş olur
Siyah hariç hepsi yapay ve mide bulandirici
Saçım kızıldı baya aktı uçlarda ve 2 3 parmak üzerinde kaldı 1.0 siyah kullanmak istiyorum siz kullandıysanız düşüncelerinizi söylermisiniz
Bende kızila boyadim aktı ve diplerim çıktı siyaha boyicam daha boyamadım bende valla ama şu an ki iğrenç görüntüden çok daha iyi olur eminim ki
benim kızılım başka markaydı ve acayip kırdı düzleştiricim zaten vasattı her ay kırık icin sacımı kestirmek zorunda kalıyordum omzuma gelen saçlarım boynuma geldi, hem düzleştiricimi remington tercih ettim hem boyamı pallette siyah yapıcam umarım saçlarım sağlıklı görünür teşekkürler cevabın için
Hangi markaydı?
GARNIER 4.60 YOĞUN KIZIL
YARI KALICI
Hım ben palette kullandim yıpratmadı
ilk basta tutmadı gibi oldu yavaş yavaş renk gelmeye başladı sadece guneste belli oluyordu maalesef.. uçlara doğru geldikcede rengi solmaya başladı iğrenç
GARNIER resmen 1 milyoncu malı..
Tabiki de rengim Blonde🥰
çok guzel karantina bitince alıcam
Gerçekten de yararlı bilgiler
Güzel öneriler dikkate alırım 🙃🙂
annemin saçlarını ben boyuyorum zaten harika
Bayılıyorum renklerine harika cidden
Cok guzel bu hep yapiyorum
Çok güzel ben hep kullanıyorum zaten bu markayı
Çok güzel zaten hep bunu kullanıyorum
Çok güzel zaten hep bunu kullanıyorum
Palette daima en iyisi yapmasıda kolay olsa keske
Çok begendim ama keske bu kadar kolay olsa :)
Keşke fotodaki gibi dursaydı bendede yav
Evde saçımı açmak istiyorum ama sıfır cesaret
Tavsiyeler için teşekkürlerr
Ben boyadan nefret ederim. Her şeyin doğalı güzel.
Of hiç sevmiyorum boya kokusunu ya
Erkekler Ne Diyor