Kışa renk katmak istiyorsan #istediğinrenk saçların sana ilham versin! Parlak ve göz alıcı saç rengi
Saç Bakım Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey (Sayfa 7) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1922 Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
jahsehdwaynne Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Kışa renk katmanın yolu saçlardan mi geçiyormus 0 0 Yorumla
Թşƙı-ԳüעȝՌ Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Saçımın doğal rengi iyi boyaya gerek duymuyorum 0 0 Yorumla
Zhōngguóshànghǎi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Şampuanlarınız çok güzel ben çok seviyorum 0 0 Yorumla
muhariff Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Schwarzkopf un saç sprey'ini kullanıyorum muazzam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
359Cevap
bence en iyisi doğal saç rengi ya
Siyah saç rengi çekiciliği
4. Yü çok beğendim hüzel paylaşımmış
Suanlik saç renginden memnunum
ben boyatmadığım için sıkıntı yok
Kışa renk katmanın yolu saçlardan mi geçiyormus
Kızıl renk yakıyor ☺️ kasıp kavuraan tek renk
Kızıl saç çok iyi gidiyor bazılarına
Saçımın doğal rengi iyi boyaya gerek duymuyorum
Bayanda düz siyah ve sarı sac
bence doğal olarak en iyisi
Kadınlar için güzel bir paylaşım :)
Her rengin güzelliği farklı
benim saçımın rengi bunların hepsinden güzel
Saçlarımın bakımı beni çok yoruyor artık
Sarı olsun beş kuruş fazla olsun
Bence hepsi guzel begendim
Alacam kızılından sevgilime olunca
schwarzkopf ürünlerini çok seviyorum
Farklı görüş ama faydalı teşekkürler
Siyah saç rengini çok seviyorum.
Kızıl renk benim favorim ama işte kızılda zor
Saç rengimden memnunum...
Her renk güzeldir ben esmer severim
En iyisi siyah bence ayrı bir çekiciliği var
An sevdiğim renk siyah saç
Kesınlıkle küllü kumral muhtesem renk
Kizil rengi hep sevmisimdir
En iyi saç rengi açık mavi
Işime yarayabilir buraya tekrar uğrarım
Kızlar da doğal siyah saçı seviyorum
bu kadar bakım süslenme acaba neden oluyor
Doğal renk her zmn tercih sebebi 👍
Araları beyazlı saçlar en güzeli
güzel çalışma elinize sağlık
En güzeli doğallık boşver 😒😒
Saçı olmayana haksızlıı değil mi bu
Mavi siyah rengini öneririm :)
Schwarzkpf kaliteli bir ürün
Dogal iyidir bence boyamayin
Şampuanlarınız çok güzel ben çok seviyorum
Bence kızıl tonları kadınlara çok yakışıyor
Bence kızıl tonları kadınlara çok yakışıyor
Denemek isterim bu markayı
Dalgalı parlak saçlar çok iyi
Schwarzkopf un saç sprey'ini kullanıyorum muazzam
Saçlarımı oldu gibi seviyorum
Erkekler boyamalı mı saçlarını?
Bu senenin renkleri kizil ve soft kahvelerr
Ben saçlarımı maviye boyadım
Bence en iyisi dogal sac rengi
Tamam Güzel marka işte schwas
hemen almalıyım kendimeeeee
Kum rengını sevıyorum buraz tutturması zor oluyor
Esmer olsun 5 fazla olsunn
çok iyi renkler aşık oldum şu an 😻
Saçlar olmuş mu? Bence olmuş da.
Saçlarım her zaman mükemmel canlı yumuşak
Bilemiyorum bilsem soylerim
Şu anda ki olduğum saç memnun um