Hayalindeki göz alıcı saç rengine kavuşmak için neyi bekliyorsun? Şimdi tarzını ortaya koymanın ve #
Saç Bakım İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep (Sayfa 10) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1014 İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
Uslanmaz_053 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Cesaretimi toplamak için hiç bir nedene gerek yok 0 0 Yorumla
Yaqisikliifiroo Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Olum kizlarin hepsi cok guzel bakmaya doyamiyorum 0 0 Yorumla
Ruyaaaaa1990 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Dogal olun her hhafta baska sac hic hos değil 1 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl güzel olmuş elinize sağlık 1 1 Yorumla Birtebessumyeter +1 yıl Biri yorumunu begenmemis 😁😁😁 Yorumla
MilyonDolarlıkBebek Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Saç rengimi değiştirme zamanım gelmiş, anladım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
452Cevap
Cesaretimi toplamak için hiç bir nedene gerek yok
Cok guzel paylasim olmus elinize saglik
Dolgun saçlı kadınlar bir adım daha önde
Öz güven olsun paranda varsa zaten yolunu bulur
Saç modeli ve güçlü saçlar
2 numaralı paylaşımda cümle hatalı
@Eylüll27 bana ne zaman ulaşacaksın
Kalite asla tesadüf değildir
Saçımı hiç boyatmadım, düşünmüyorum da.
Detaylı bir çalışma olmuş, teşekkürler.
Güzel paylaşım Elinize sağlık . .
Güzel olmuş evet güzel olmuş
Kizil kizil kizil, ve hic boyamadim boyamam.
Saçlar daha güçlü daha parlak
Boyalı sac kotu duruyor dogallik en iyisi
Olum kizlarin hepsi cok guzel bakmaya doyamiyorum
Çok güzel olmuş ablam hep bunu kullanıyor 😂
ihtiyacım yok böyle şeylere
Taş gibi fizik yapıyorum.
kadınlar zaten hep özgüvenli değillermi?
guzel bence bu her kıza yakısır
Ne renk boya onerirsin kanki
Güzel bir bence olmus tesekkur ederim
Çalışmanız harika olmuş bence
koyu kestane rengi gerçekten güzel duruyor
boyanın jel olması gercektemn iyi olabilir
Harika tavsiyeleriniz için teşekkürler. d
Bana yakışır bence bir mor filan
Saç rengi önemlidir bayanlar için önemli
Dogal olun her hhafta baska sac hic hos değil
Bence güzel bir paylaşım olmuş. :)
şu an ki sac rengimden deneye bilirim
Hani erkeklere öneri yok mu? :))
Biraz cesaretle fark yaratabiliriz
Güzel bence (yorumum bu kadar )
Boş işler bence 😂 saç boyamayın 😂
Her halinle bakımlı olmak
Güzel vw faydali bir paylaşım
Burda bana göre bişey yokmuş iyi günler.
güzel olmuş elinize sağlık
Biri yorumunu begenmemis 😁😁😁
Hadi bayanlar sizin için güzel bir bence
Yani olabilir olmayada bilir
Deneyecegim mutlaka cikolata kahveyi
Emeğinize sağlık tebrikler
süper bir bilgi paylaşımı teşekkürler
Bu beni çok ilgilendirmiyor galiba
güzel içerik beğendim :D sjsjdsjds
bence harika saçlar inanılmaz görünüyor
Sal gitsin😂😂😂😂bırakın saçlar hür olsun
Hiç boyamadım. Düşünmüyorum daa
Palette iyi bir boya markasi
Cok memnunum
Tavsiyeee ederim
bu yaz denicem insallah bakalim
Super bir çalışma olmuş emeğinize sağlık başarılar
Süper olmuş doğru teşekürler size
Ombre yaptırdım ve çok mutluyum
Emegine saglik guzel paylasm
Bergüzar korel tam bir kadın 👩
Saçlar çok önemli özellikle bayanlar için
Saç rengimi değiştirme zamanım gelmiş, anladım.