Günümüzde çoğu kadın saçını boyatıyor. Boyatmayanları gerçekten tebrik ve takdir ediyorum. :) Her boyamada yaşadığımız bazı şeyler var ki asla eskimiyor ve asla alışamıyoruz.
1. Yeni bir saç stili görürsünüz ve direkt kafanızda o saç stilini kendinize yapıştırırsınız.

2. O saçın fotoğrafını kaydedip soluğu kuaförde alırsınız.

3. "Saçlarımın tam olarak böyle olmasını istiyorum" dersiniz.

4. Kuaför hiç anlamadığınız bir şeyler geveler. Paket, röfle, ombre, cila... Sıralar da sıralar.

5. Fakat sadece başınızı sallayıp "evet, tamam, aynen öyle" dersiniz.

6. Ve gergin saatler başlar.

7. Endişeyle beklersiniz, arkada neler olduğunu deli gibi merak edersiniz.

8. Kuaför "mükemmel görünüyor, tam istediğim gibi" der ve saçınızın ne kadar güzel göründüğünden bahseder.

9. Saçlarına bakarsın, hala folyolarla doludur. "Neresi mükemmel, nereden anladı?" diye kendini sorgularsın.

10. Saçlarını yıkarlar ve şekillendirmeye başlarlar.

11. Eh, pek de gösterdiğin fotoğrafa benzemiyordur. Zaten ne zaman benzedi ki?

12. Tabii onlar bunu görmez, "harika görünüyor" deyip sizin fikrinizi de sorarlar.

13. İçinden çığlık atsan da dışın "gerçekten çok güzel olmuş" der.

14. Koşa koşa eve gider ve selfielerinizi arkadaşlarınıza göndermeye başlarsınız.

15. Ve en güzel şey olur, arkadaşlarınız çok beğenir!

16. Birkaç gün geçtikten sonra siz de değişikliği kabul etmeye başlarsınız, artık size de güzel gelmeye başlar yeni saçlarınız.

17. Kendinize söz verirsiniz, bir daha asla böyle bir şeyin altına girmeyeceksiniz!

18. Gelecek aya kadar... :)

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar