Arkadaşlar saçlarıma ara makas attırdım saçlarım 7-8 cm uzun ve kalın kabarıyor ne wax la ne başka bıseyle yatıyor alttan çıkan minik minik saçlar saçımı berbat gösteriyor kafayı yiyecem yardım
Saçlarımın yanına ara makas attırdım şu an minik minik dik dik çıkıyor napayım deli olacam?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Efilenin yanlış yapılması işte budur uzun saça efile yapılmaz bilmeyen kuaförler yüzünden
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aga saçımı s. ikti resmen ya psikolojim bozuldu bide bu kuaför instagramda fenomen baya modern saç kesimleri yapıyor randevulu calısıyoe falan serserı kuaförlerden değil saçımın yani. Şu an dik dik çıkıyo
En İyi Cevaplar