Saçlarım çok yıprandı. Saçlarımı kazıtmalı mıyım veya bir çözümü var mı?

Saçlarım boyama işlemlerinden dolayı çok yıprandı. Nemini kaybetti kurudu. Bakım yapıyorum ama canlanmıyor sanki. Sıfıra vurdursam mı ya? 😄 Eskisinden daha gür çıkar dökülme de durur hem.
Güncellemeler
+1 yıl
Yok artık soruyu bile degistiriyorlar kendi kafalarinca
Güncellemeler
+1 yıl
@kizlarsoruyor kaldir soruyu tam olsun 😄 onun da yolunu bulursunuz
Saçlarım çok yıprandı. Saçlarımı kazıtmalı mıyım veya bir çözümü var mı?
Cevapla