Isı işlemlerin saçlara 1 haftada kaç kere uygulanmasını sağlıklı buluyorsunuz?


Bence ne kadar süreyle yaptığın kadar ne kadar süre bu işleme tabii tuttuğumuz da önemli. O yüzden her duş sonrası 5 dk yeterli.
Doğal kıvırcık olsa ne güzel olurdu ya da doğal dümdüz ben sağlıklı bulmuyorum maşadır düzleştiricidir
Ayda bir daha iyi ya 😔 sonra yıpranıyor hele ki ince telliyse 😣😣
0 defa, hatta benim gibi saçlarını havluyla kurutsunlar sadece 🤷♀️
Cevap
2Cevap
Isıya karşı koruyucu krem ve yağ kullandıktan sonra haftada 2-3 kere rahatlıkla yapılabilir bence.
Hiç saglıklı bulmuyorum ama napalım elektrik çarpmış gibi gezemeyiz ya ://
1 hafta 1 kez kafidir.
Her gün fön çekiyorum saçıma
Ben hiç uygulamıyorum, çünkü saçlarım çok hassas.
Ayda yılda bir kez yaparım.
Ben hiç kullanmıyorum.
Olabildigince kullanilmamali
Haftada bir yeter fazlası yıpratır.
Bence en dazla 3 çok yıpranıyor çünkü
Yapılacaksa haftada bir ama süresi uzatılmamalı
1 kere. Ama o bile zararlı
Artik hic uygulamiyorum çok fazla yipratiyor
Hiç uygulanmamali
Hiç kullanmıyorum
1 kere
saglikli degil
Ayda 1 😂
Hiç yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar