Uzmanlara göre kakül bırakmanın asıl sebebi bilinçaltında özgüven eksikliği duymak ve yüzün bir kısmını kapatma ihtiyacı duymaktan geliyor siz buna katılıyor musunuz?


Seneler once yabancı kaynaklı bir araştırmada okumuştum %100 olmasa da genel olarak doğru bence
Sonuçta insanin bilmeden yaptığı hareketler bilinç altında yatan istek ve arzuların dışa vurumu
Freud gibi konuştun🚬
Kahkül herkese yakışmıyor ya cesaret isteyen birşey, katılmıyorum. Ha tamam bende kestirdim ama küçükkendi yüzüm değişti felan yakışmıyor artık sldldnd alnı geniş yüzü küçük olan insanlara yakışıyor, yüzü küük olan insanların hepsine yakışıyor gerçi 😂
Bu tür insanların genelde psikolojisi bozuk oluyor 😏
Kısmen.
Cevap
33Cevap
Yoo öyle diil aslında aksine özgüvenli cesur ve güçlü kızdır videodaki gibi ;
Bence öyle değildir. Ünlü taş bebek gibi kadınlara özenip yaptırıyolar. Birçoğunada yakışmıyor sonra uzasın diye can çekişiyolar.
Ahahah iyi sallamışlar kahkül bırakmak alnın geniş olmasından geliyor dikkat edin kahkül bırakanların alnı hep tava 😂
Sayende kahkül nasıl bir saç modelidir, neye benzer öğrenmiş oldum :)
Fotograftaki karakterle soru celisiyor bikere. Tez bastan curuyor.
Hiç bir fikrim yok, ama bence öyle değildir ya.
#Jüpiterligüneș
Asla Bayanlar dönem dönem kısa uzun farklı bu saç şekilleri ile değişik güzel ce anlamlı oluyor lar
teşekkür ederim
Moda olmasıyla alakalı çoğunun bu kesimi tercih etmesi
Kahkül kestirmek özgüven ister ya öyle herkese yakışmaz ama her kız o halini merak etmiştir
Ben kahkülü tam da bu yüzden bırakıyorum. Doğru bana soracak olursan.
Bence özgüven sorunu yoktur. Begeniyordur sadece. Degisiklik seviyordur...
Bence tam tersi kakül kestirmek özgüven gerektiren bir olay 😅 kabul edelim ki büyük risk 🤗
Hic bu acidan düşünmemiştim ama şu an mantikli geldi olabilir.
Alnında ki sivilceleri saklamak için bir yöntem sadece..
Olabilir ama Asya tipli kızlara ve minyonlara çok yakışıyor ya 😊
Kahkulun yakistigi tek kisi Tokyo dur gerisi itici duruyor
Bir sebebi bu ama tam tersi de olabilir, herkes cesaret edemez
Her şeyi de bilinç altına atmayın ya yıllarca ben de kullandım. Kenidme güveni olan bir kadınım. Yüz şeklime yakışıyor diye bir sene kullandım.
Kesin isviçreli bu bilimadamlarida :) İsvicrede bir yasa çıksın bilim yapılmasın arkadaş :)
Ben eskiden kahkul kullanıyordum. Ozguvensizlikle alakası yok sadece farklılık..
Katılmıyorum saçma değişiklik olsun diye yapılıyor bence
Bence alakası yok, herkes kâhkül bende nasıl durur diye bir defa düşünmüştür bence deneyecek kadar cesur olanlar yaptırıyor.
Farklı saç modeli denemek için ama pişmanlıktır o ayrı
Saçma bence. Bende bir süre bıraktım sebebi de bana yakışıyordu ve değişiklik olsun istemiştim.
Hiç öyle bakmadım valla olaya :)
Çok saçma yaa herşeye bir kulp buluyorlar
Sanmıyorum ve ben kadınlara yakıştırıyorum.
Öyle olduğunu sanmam.
Yaa niye oyle ama bence cok guzel duruyo
O ne biçim bir teori😑
genelleme mantık hatası içerir. katılmıyorum.
Güzel olmayı istemek diyelim biz şuna..
Bu sitede biri var dün gördüm gayet yakışıyordu
Nasıl seviyorsa öyle yapsın
asyalı kızlar için %95 büyük ve açık alınlı olmak
Hic bu şekil düşünmemistim alakası yok bence
Alnim acik zorundayim
taylor swift kahküllü? Hangi uzman hangi kaynak? :D uydurma bilginin önüne uzman yazınca olmuyor
Üç yıl olacak kahküllüyüm öyle kapatma gibi bir çabam yok kendime yakıştırıyorum kullanıyorum
Hayır bence alakası yok
Yakıştığı için kestirmiştim.
Yakışıyorsa yapar alakası yok bence
Kakülüm yok ama ben oyle dusunmuyorum
Eyşanın hiç de özgüven eksikliği yoktu😂
Hayır ya, yakıştığı için kullanıyorum. Üzdün😔
Öyle düşünüyorsa olabilir.
Yoo yuzumu daha kisa gostermek icin kesiyorum.
evet guven eksikliginden
Sanmiyorum. Uzmanlar eccük sussun
sıkıntılı insanlar oluyolar genelde
Hiç alakası yok
değişik bir fikir bilemedim şimdi
Evet).
bnece alakası yok
Bence alakası yok
Katılmıyorum
hayır
hayır
Tam tersi bence.
Alakasız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?