Saçlarım kurudu, inceldi, kıvırcıklaştı, tiftik tiftik oldu. Neden böyle oldu?

Yaklaşık 1 sene önce saçlarım hafif dalgalıydı. Düze yakındı. O zamanlar saçım 15cm kadar uzundu. Saçımı kısalttım, kısaltırken ustura kullandılar, o günden bu güne kadar da her 1-2 ayda bir gittiğimde ustura kullanıyorlar makastan sonra. Saçlarım büyük ihtimalle bu yüzden inceldi. Bir de 6 ay sivilcelerim için Roaccutane hapları kullandım o da biraz saçımı kuruttu. Yaklaşık 3 ay önce hapları bıraktım. Saçlarım şu an aşırı kıvırcıklaştı, bundan bir kademe üstü tam kıvırcık. Yalnız saçımın bazı kısımları böyle, bazı kısımları normal. İster banyodan hemen sonra olsun ister saatler sonra olsun, saçlarım tiftik tiftik, kuru, kıvırcığımsı. Saç bakım kremleri kullanıyorum 1 aydır ama çok bir fayda etmedi. Ne yapmam lazım, önerileriniz nelerdir? 1 sene önce resmen düze yakın dalgalıydı, şimdi herkes kıvırcık diyor.
Güncellemeler
+1 yıl
/Güncel. Bu da şuanki halinin resmi; [url=https://hizliresim. com/1E4NMp][img]https://i. hizliresim. com/1E4NMp. jpg[/img][/url]
Saçlarım kurudu, inceldi, kıvırcıklaştı, tiftik tiftik oldu. Neden böyle oldu?
Cevapla