
Sizce, bizim ülkemizde hangi saç rengine daha çok değer veriliyor?

Sarışın, esmer biyana kızıl saçlılar dünya genelinde azınlıkta oldukları için çok dikkat çekiyorlar çokta farklı bir güzellikleri oluyor.
Bizim ülkemizde sarışın azınlıkta olduğu için sarışın diyorum, Avrupada sarışın fazla esmer az olduğu için esmerlere çok ilgi duyuluyor
Sarı renk tahminim daha çok beğenilen ve cazip olan renk..
Bence koyu renk saç tabi. O başka 💟
Sağol tatlı cici kız:)
Rica ederimmm. 🐈🐈
Kızıl her kıza gitmiyor ama gidenede harbiden bambaşka bir hava katıyor..
Rica ederim. 😇😼😽🙀😿😾
Emoji yağmura tutuyorum seni;
😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚☺☺🙂🤗🤩🤔🤔🤨😐😑😶😏😣😥😮🤐😯😪😫😴😌😛😜😜😝😒😓😔😔😕😕🙃🙃🤑😲☹🙁😖😞😟😤😤😢😭😦😦😧😧😨😨😩🤯😬😬😰😳🤪🤪😵😵😡😡😠🤬🤬😷🤒🤕🤢🤢🤮🤧😇🤠🤡🤥🤫🤭🧐🤓🧑🧑👧🧒👦👶👶🙊🙊🙉🙈😾😿🙀😽😻😹😸😸😺💚💛🧡🧡🖤💜💜💙💙💗💗💖💕❤❤💓
Yağmuruna* :D
Cevabım kolay yoldan oldu 😂😂😂😂😂😂😂
https://i.hizliresim.com/4zRrE0.jpg
Hahahahahahha. 😂😂😂 Zeki insanın hali başka oluyor, tabii ki. 😂😂😂😂
Maalesef alamıyorum. 😔😔 4 ten fazla etiket alınamıyor. 😔😔
Maalesef sınırlama geldi, ama evet çok doğru oldu. Kesinlikle, Hayvan&Bakım etiketi gelirse, hemen alalım. 😍😍😍😂😂
Görseldeki kız arkadaşımın karısı😲
Yok artık! 😱😱😱😱
Ciddiyim, faceden baktım tekrar.
Google'de ne arıyor ki? 😱😱😱
Bilemiyorum
😱😱😱😱
Ya da çok benziyor
Yok bence değildir ya, korkmaya başladım. 😱😱😂😂
Teşekkür ederim😇
Rica ederim. 🐤
Cevap
45Cevap
Allah Allah yıllardır bahsettiğin ülkede yaşıyorum ama ilk kez senden duyuyorum böyle birşeyi. Büyük ihtimalle bu ülkedeki hiç kimsenin haberi yoktur öyle bir günün varlığından.
Kızıl saç beyaz tenli kadınlara çok yakışıyor. Bizim ülkeden bahsetmek gerekirse çakma sarışın olmak bursa baya bir popüler açıkçası fakat ben sevmiyorum. Yakışan var mı var ama bilmem, öyle iste.
Sarışın tabiki. Kızlarda böyle düşünüyor olsa gerek çünkü bir sürü çakma sarışın var. Hatta ülkemizdeki kızların hepsi bir defa saçlarını sarıya boyatmıştır 😜
kızıl beyaz tene iyi gider bir de yüzü güzel olacak tabi. bizim ülkemizde her renk var yeşil mor mavi turuncu vs.
Sarışının adı, esmerin tadı demişler de kızılın nesi?
Neymiş bu kadar değerli yapan sebep esas onu merak ettim şimdi
Kızıl saçlı sevgilim olsun gelsin bide beni s*ksin yeterki kızıl sevgilim olsun 😍 kızıllar candır gerisi tırıvırı 😏❤
Danimarkada doğdum büyüdüm bunuda ilk senden duyuyorum 👏🏻👏🏻
Hemen bir kaynak verelim:
https://i.hizliresim.com/b681bj.png
Açılmadı kaynak sorun veriyor. Kaynağa gerek Yok ilginç Yani kimseden duymadım burda?
Benim sakalım kızıl hiç değer göremiyorum. Bu arada ülkemizde esmerler değer görüyodur siyah saçlılar
Sarışınlar daha ilgi görüyor bizim ülkemizde ama kızıl saçlılar çok hoş cidden.
Sarışınlar değer görüyor kimi çakma sarışın olsa da😂
Kızıl renk güzeldir hele hi de yakışan bir kadında ise bu renk çok daha güzel durur
Bizde kadına değer mi veriliyor onu sormak gerek önce
Kadının değeri saçı ile değil varlığına gösterilen hassasiyet ile anlaşılır
Doğal sarışın ve doğal kızıllar değer görüyor zira nadir var ülkemizde. Genelde esmer ve kumral oluyor kızlar.
Danimarka da yasiyorum boyle bisey yok ya bunu ilk kez duyuyorum 🤨
Kim uydurduysa artik soran uydurmus sanirsam😂
Saçımı kızıla boyayıp Danimarka ya gitmek istiyorum o zaman ben
Platin sarı 😂 malum ülkemizde sarisinlara antipati var ama nasil oluyorsa bir çoğu boya sarışını
Herkes sari hastasi ama ortada bulusup kahve yapiolar mesela bn
Sarışınlar - birde rus karıları😂
#melankolikduygular
bizim memlekete ruslar daima öndedir.. sac rengi önemli degil.. sen türkce biliyor😂
tabi, mazeretleride hep türk kadınlarıdır😂
Değerli değilde çekici kelimesi daha doğru olurdu bence
Kendine yakıştirdiği saç rengi güzeldir zaten ülkemin kadinlari ezelden beri güzeldir ellerine sağlık
Vampir kadar soluk tenliler ama yakışıyor doğrusu..
Kahve ve siyah tonları
Sarışının adı esmerin tadı Türkiyede esmer siyah saclı her zaman iyidir 👍
Bence heryerde bu böyle olmalı cünkü gercekten kizil olan cok az insan var.
Şimdi bu kadın ülkede olsa dolar gibi her dakika yükselirler buna 😂😂😂
Kızıl saç bana göre değerli değilde çekici geliyor...
Bizim ülkede nefes alsın yeter diyen bir kesim var, esmer olsun diyen var birde sarışın olan var tabi %95 nefes alsın yeter 😂😂😂
Tabi ki her kadın değerlidir ama soruya cevap vermek gerekirse bence en doğal ve değerli duran siyah saçlı ve hafif esmer kadın.
Bizim ulkede yaptirinca domates kafa ya da kizil kafa gibi lakap alirsin
@Glowster seni yollayalım :)
Vay çakal nedeni belli oldu.
Ahzhaahshas
https://youtu.be/qvWmpQbLqXk
Sarışın olsun çirkin olsun bizim insanımıza
yakışana güzel herkese değil
Saça değil, karaktere bakılmalı
Sarışın olanlar.😂
Kızıl saç candır süper görünüyor
Renkli saçlar dikkat çekiyor
Renge degil kadına önem wersek daha iyi olmazmı
kızıl saça bayılıyorum..
Bizim ülkede bu fotodaki gibi kadın var mı mk
Çok saçma olmuş. Saç kadını neden değerli kılsın?
Bizde de kızıl ilgi görüyor.
Çakma sarışınlar maalesef
Kızıl çok dikkat çekici
Yalnız bu pembeye kaçan renk
Turk kadinlari daha cok sarisin olma merakinda
Nedense asil duruyor ama
Bizdede sarılar daha değerli bulunuyor
Sarı sarışın karılara hayran ülke
Parlak Kestane rengi.
Bence sarisinlar çok gözde
Renkli saçlar dikkat çekiyor
Sarışınlar yani ben:/
Kızıl her zaman değerli bor gibi
Kızıl candır.
Kızıl , sarı
Kızıl bulunması zor maden
Sarışın çünkü yok
Beyaz saç abla
Sarılar seviliyeaahh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar