
Peki sizce; Erkekler kendileri için mi, kadınlar için mi saç ektirir?
#Meczup

Kadınlar ne için makyaj yapıyorsa, kaş köntür, takma kirpik, oje, yapıyorsa, saçı boyuyorsa, göbeği açık geziyorsa erkeklerde o yüzden ektiriyor.
Oz guven kaybini kazanmak icin. Sanki sac olunca vaz gecilmeyecek olduklarini saniyorlar
.. Esege zerdus palan vursanda esek yine esektir.
Hay yaşa dayı
Kadınlara tuhaf gözükmemek için herhalde yoksa kelliği ipledikleri yol bence
iyi görünmek insana öz guven verir. bunun için bence
Cevap
43Cevap
ben halimden memnunum. Aklıma bile getirmedim
Ekilen saç o kadar gür çıkmaz. Protez peruk yapmış bu
Bize ne ya bizene ne fark edicek ki yani bunu bilmek neyi değiştircek neden bunu merak ediyorsunuz
Kadınlar olmasaydı iyi görünmek için hiçbir şey yapmazdık
Kendisi için olsa domates eker saç niye eksin. Kadinlar için tabiki
bir erkeği yurtta görsen lendimiz için kılımızı kıpırdatmayacağımızı anlarsın
sacim dokulse de umrumda olmaz , benim tarzim sactan ibaret degil
what are we going to do. You were right about the girl. men only make hair for their girls by transporting their hair?
Kadınlar ne yaptırırsa diğer kadınlar için, erkekler ne yaptırırsa kadınlar için yaptırır.
Karakter meselesi ne yaparsam içimden geldiği için kendim içindir...
Kadınlar. Kel erkek aevmiyirem. Erkek dediğin gür saçlı olmali. Ellerimi saçlarında gezdirmeliyim
Kendisinin daha iyi görünmesi için kendisi için ikiside oluyor
Kadında erkekte daima karşı cins tarafından beğenilmek için giyinir kendine bakar
ektirdim ben de kendim için ektirdim aynaya bakınca rahatsız oluyodum
Kendileri için gibi olsa da temelde kadınlar içindir.
Mesela ben kendim için ektiricem 😊
Kendilerini daha iyi hissedebilmek için.
Allah ekmiş gerek duymuyorum
Kadınlar için saç ektirir
Kendileri içinnn çünkü aynaya her baktıklarında bir maymuş görüyorlar🙈🙈
Her ikisi de olabilir. 💦
Kendilerini iyi hissetmek içindir tabi ki..
Bnce bu sorunun cevabini biliyon
Bu ektirse ne ektirmese ne 😄
Siz avukat mısınız hanfendi
%30 kendi %70 kadınlar
Tamam da kendilerini
İyi hissetmemelerinin nedeni zaten kadınların beğenmemesi
Kadını da kendimiz için istiyoruz esasında 😉
kendi içindir yüzde elli bence
Kendileri için tabiiki
Kendini iyi hissetmekle alakalı bu.
Lan sırf saçım dökülmesin diye bile kadın olunur
Kendisi için tabiki
Kendileri için ektirir
Her ikisi içün
İkisi de olabilir.
Özünde kendini iyi hissetmek içindir
Yok yav kendileri için rahat hissetmek için
Elbette kendileri için, özsaygı için.
Kendi içindir heralde
Kendim için abii kadın dediğin ne ki 50 lira
Kendileri için
Kendisi içinde ektiren var kadınlar içinde ektiren
Fantazi dünyalarını geliştirmek için olabilir.
ne kadar saçma bir soru
Kadınlar için
senin neyine saç ektireyim sadece yüzün 40 kg.
Kendileri icin
Bekar sa evlenmek icin ektirir
kadınlara kendilerini beğendirmek için
Kadınlar içindir.
Erkekler tabi
Kendileri için
Kendileri için
Kendi
kendimmm
Kendim için
Kendileri için
İkiside
Kel oldugu için 😂
Kendileri için
Kdndi için
her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar